Skateee Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 SÅ hvor for får man tak i en sån billigst? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen som vet om man kan få sånne i Trondheim? Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen som vet om man kan få sånne i Trondheim? mener at det var en som nevnte det tidligere, søk etter Trondheim på tråden Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 ser ikke så veldig bra ut for handleddet den her saken her.. jeg er plaga med musesyke etter et knekt handledd samt iherdig databruk, vil en slik ball funke rehabiliterende eller gjør den bare alt verre? http://www.powerballs.com/norway/nytte_rehab.php Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 jeg vil ha1 vet noen om noen utsalgssteder i oslo? gidder ikke handle fra nettet... Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 I Trondheim, sjekk ut http://www.ute.no . Det er en friluftsliv/klatre butikk som holder til i Kjøpmannsgata 10 rett ovenfor veien for bybrua. De har et par forskjellige modeller der! Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ser ikke så veldig bra ut for handleddet den her saken her.. jeg er plaga med musesyke etter et knekt handledd samt iherdig databruk, vil en slik ball funke rehabiliterende eller gjør den bare alt verre? http://www.powerballs.com/norway/nytte_rehab.php takker for svar! tror jeg må stikke en tur på ute og sjekke ut den her saken. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Argh...klarte og sette fast tråden inni ballen..Umulig og få ut.. Ja, og her sitter jeg med samme problem, etter den dagen pakket jeg sammen ballen og heiv den på loftet Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg så en ny powerball som har kommet her en dag, tror det var på play.com, den er laget i ekstremt kraftig aluminium, og kan komme opp i ekstreme hastigheter. den har desverre ikke turteller, men er presisjonslaget for å komme opp i ena større hastigheter enn før Det hadde jo vært artig å prøvd en sånn en Kanskje noen burde lage en tråd med høyeste score på powerball? (med fotografisk bevis selvfølgelig...) EDIT: litt mer presis link til metall-powerball Endret 19. mai 2005 av Tonberry Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ble hektet på dette nå, har bestillt to stk. En blå og en grønn :!: Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det som er no drit er at Play.com ikke sender gadgets til utlandet Da kunne man fått den til 180 kr ferdig levert Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 850,- for to stk, nesten tusen spenn med frakt og shit, small price to pay for such a cool gadget Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Powerball er morsomt! Ikke det at jeg greier å starte de... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Noen som har opplevd å få senebetennelse av powerball? Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det som er no drit er at Play.com ikke sender gadgets til utlandet Da kunne man fått den til 180 kr ferdig levert ja... jeg har skikkelig lyst på et sånt "livewrong" armbånd, noen som veit om de selger sånne i norge? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Yes! Nå har jeg endelig fått meg powerball, ikke shit men ekte. Top-rpm:10066! Jeg fikk den i går så nå er jeg helt dau i hånleddet, underarm og skulder. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Noen som vet om man kan få sånne i Trondheim? selges på Viten senteret ved Vår frues kirke Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 hvordan fungerer den? det er nemlig ingenting på siden deres hvor det står hvordan den fungerer som tilsier at man får noe serlig treningseffekt ut av å drive på med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå