Bruker-33331 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hmmm. skal kjøpe en sånn... MEN har en kompis på 13 her som også vil ha sånn, er det bare BS at det ikke egner seg får barn under 14 år? Link: http://www.vikingsimport.no/item.asp?pid=92 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Tror ikke han tar skade av å bruke den egentlig nei... Med mindre han er så dum at han setter litt fart på den og deretter prøver å sette øyeeple innpå den roterende delen da Det er vel stort sett det skadlige som kan skje... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Da har jeg og min venn svidd av 800 kr snart. digg Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) http://www.vikingsimport.no/item.asp?pid=87 Er det ikke "turteller" på denne? EDIT: Og hvilke netbutikk anbefales av disse: DVDStrax, Vikings Import ? Og ka e forskjellen på denne og denne siden den siste er 50kr dyrere? Bedre kvalitet? Takk, kjøper meg nok en sånn som dette. Endret 8. november 2004 av PCXray Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Fordi den ene har speedometer og den andre ikke Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fikk min på tirsdag... DIGG Klarte 11 023 Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Får endelig startet min igjen, men jeg klarer ikke mer enn 8790rpm Endret 8. desember 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Fikk til 12540 nå. Skal prøve på 13000 når håndleddet leges igjen... Synes det funker best om man har den på strak arm og KUN beveger håndleddet. Til å begynne med brukte jeg hele armen, men da blir det bare sånne luse-scores på 10k-11k Endret 15. desember 2004 av 4WheelDrive Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Dette er en genial sak for alle "nappere". Hvis du bruker høyrehånden til dette mens du holder på med powerballen/gyrotwisteren i venstre så slipper du å få to meget usymetriske bicepser/triceper. Men for all del, husk at powerball lyden kan minne om en di*do i full guffe Endret 15. desember 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 mista min i gulvet første gangen jeg prøvde den og har ikke rørt den siden Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 funnet ut en metode man kan bruke for å slippe å bruke tråden Tråden er for teitinger! Vi som er litt harde bruker panna! Jeg fikk en gyrotwister av en kamerat. Den datt i gulvet, så nå kommer det en gnurelyd når jeg bruker den. Tråd? Skal det være en tråd til den? hehe... Bruker håndflaten jeg! Får bestille en ny! Har lyst på en skikkelig! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er egentlig oppskrytt... Har selv og kan ikke si at det er akkuratt så gøy... @ PCXray: Jeg bestilte fra vikingimport... Det tok ikke så langt i fra en uke men den kom. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Klarte nå å "ødelegge" min på LAN jeg jeg fant det underholdende å kaste den høyt opp i lufta mens den snurret, men så ble kastet litt skeivt og isteden for å prøve å ta den imot ble jeg bare stående å se på at den datt i gulvet . Det turtallstelleren på toppen falt av og nå lager den forferdelige skurrelyder, men funker fortsatt sånn delvis Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har prøvd slik.. De som driver med konkuranseskyting trener hendene med en slik så de ikke skjelver så mye Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ikke noen som har en powerball å selge vel? syns 400 er i overkant å betale for den ny... Irriterende at play.com ikke sender gadgets til Norge. Da kunne jeg fått den til 180,- Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Gynokraft... haha,gynokraft høres kinky ut :!: det så jo helt greit ut da,men i forhold til trening,er det no særlig,eller det bare tull?? får litt sånn tvshop trenings greie feeling... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg har prøvd en sånn En kamerat som har. Det er råartig Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 ser ikke så veldig bra ut for handleddet den her saken her.. jeg er plaga med musesyke etter et knekt handledd samt iherdig databruk, vil en slik ball funke rehabiliterende eller gjør den bare alt verre? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 ser ikke så veldig bra ut for handleddet den her saken her.. jeg er plaga med musesyke etter et knekt handledd samt iherdig databruk, vil en slik ball funke rehabiliterende eller gjør den bare alt verre? om du bruker den i moderate menger + at hånleddet har grodd sikligt burde den vel være bra for deg men er temlig usikker Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 vel det har grodd i ca 5 år så tror ikke det blir og gro noe særlig bedre! men det handleddet er litt lipp herpa etter den gang og får lett vondt i det ved lengre belastning, f.eks mus bruk. tenkte kanskje at man forbedre det ved og trene det opp, men er redd for å ende opp med å gjøre det verre istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå