Flames Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Satt fast tråden? Er det bare jeg som klarer å starte den uten tråd ? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) 11385! Er det noen her på HW.no som kan slå den ( tongue.gif ) ? me!, har klart 11675 EID!!, slå den du! har alldri starta den med tråd jeg , bare tundvindt og mye prakk Endret 24. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 FAEN!. *strever med å slå den* Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) 11k+ Hvordan starter du den uten tråd? Endret 24. oktober 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
nord Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 11k+ Hvordan starter du den uten tråd? glir den fremover låret, begynner med en gang og spinne. etter en liten stund er den godt igang Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 fikk den for noen dager sida men det første som skjedde var jo at den moste seg ned i gulvet så nå er dn halvveis ødelagt. men for all den, den lyser da! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 11k+ Hvordan starter du den uten tråd? glir den fremover låret, begynner med en gang og spinne. etter en liten stund er den godt igang Bruker bare handflata jeg Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 11k+ Hvordan starter du den uten tråd? glir den fremover låret, begynner med en gang og spinne. etter en liten stund er den godt igang Bruker bare handflata jeg me2 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 11k+ Hvordan starter du den uten tråd? glir den fremover låret, begynner med en gang og spinne. etter en liten stund er den godt igang Bruker bare handflata jeg me2 bruker tommelen jeg! det er det bare de beste som kan Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 11780 her. Har akkurat samme rekord jeg også Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) 11k+ Hvordan starter du den uten tråd? glir den fremover låret, begynner med en gang og spinne. etter en liten stund er den godt igang Bruker bare handflata jeg me2 bruker tommelen jeg! det er det bare de beste som kan Prøvde med tommelen nå jeg også og jammen gikk det Med mindre du mente tommelen på den handa du holder PBn med da... Endret 24. oktober 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dere som har den: Er den verdt pengene og hvor kjøpte dere den fra? Tenker på pris osv. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Samme lurer jeg på, er det verdt pengene, eller er det en sånn ting du bruker i en uke, for så å stue den vekk et sted og ønske du hadde spart penga? Har hatt litt lyst til å bestille en fra trendsetter, men det står ikke noe der om hva farge det er på den, og om den lyser eller ei. Hvis noen som har bestillt derfra kunne gitt litt nærmere informasjon om dette og gjerne hva de tok i porto også, så hadde det vært supert. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg bestilte min på http://www.vikingsimport.no/ Pakken kom etter 3 dager...på døren Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Må jo ærlig innrømme at den har jo ikke akkurat blitt utslitt av overdreven bruk... Men den er kul nok. Jeg sitter mest med den når jeg ser på tv egentlig. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Den er verdt det! Om man blir lei av den etter en uke vet jeg ikke siden jeg ikke har hatt den så lenge, men hvis du skal kjøpe deg en så kjøp den av metall! Den er litt dyrere, tyngre og uten turtallsavleser, men den blir ikke slitt, bråker ikke, kan åpnes for rengjøring og er ellers veldig fin! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg tror min har blitt slitt eller noe, det går nesten ikke å få startet den med tråd engang... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hadde egentlig glemt at jeg hadde en PB. Så når jeg så denne tråden, tok jeg den fram. Men nå er den egentlig glemt igjen. Jeg skulle hatt en teller-sak for den. Noen som vet hvor man får kjøpt bare den. Vet at de solgte slike i Sverige på en butikk som het tekniske magasinet eller noe (de hadde hjemmeside også, men jeg husker ikke den). Men de sendte ikke varer til Norge mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå