Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da vil jeg utfordre deg til og prøve mitt program i en uke. Men da MÅ du bruke begge armene :D

 

Øvelsene skal kjørtes i 30 sek på hver arm. Da skal du kjøre maks turtall hele tiden. Først høyre så venstre arm. Etterhvert som du føler det blir for lett kan du øke til 40 sek.

I 1 runden så rotere høyre arm clockwice (med klokken) også på venstre arm skal du gå anti clockwice. (mot klokken) Siden dette er mest naturlig når du bytter på hendene..

 

Øvelse 5 & 6 kjøre i 1 min. på hver arm, siden de ikke er så tunge..

 

Øvelse 1, Biceps:

pbex3bicepsen4.jpg

 

Øvelse 2, Overarm:

pbex2forearmmz4.jpg

 

Øvelse 3, bryst:

pbex4brystgx6.jpg

 

Øvelse 4, Triceps:

Har ikke noe bilde for denne øvelsen, men du holder bare armen din helt loddrett.

Sånn at den peker nedover.

 

Øvelse 5, underarm: [kjøres i 1 min]

Det du gjør er å lage en 90 graders vinkel med armen, så vipper du PB opp og ned (ikke rundt) Albuen inn til kroppen.

biceps_wristcurl.gif

 

Øvelse 6, grep: [kjøres i 1 min]

pbex6gripau2.jpg

 

Alternativ øvelse, øvelse 7 (valgfri)

Vel, når du skal vise fram bicpes bare du skal holde powerballen:

biceps_2.jpg

 

 

Etter at du er ferdig med alle 6/7 øvelsene så skal du gå gjennom de 1 gang til.

Men denne gangen skal høyre arm gå anti clockwice, og venstre arm gå clockwice.

Du kjører da øvelsene : 1, 2, 3, 4 & ( 6 )

Trenger egentlig ikke å gjøre det med øvelse 6..

 

 

Så når du har komt til den 8 dagen, så bruker du den som hviledag og prøver på ny pers den 9 dagen.

 

Lykke til :D

 

Klikk her for mer veiledning, ang øvelsene

Endret av loqron
Lenke til kommentar
Satte ny pers på 11313 i går :D Gamle persen var på 10800 elns.

8748335[/snapback]

 

Grata med ny pers :D Nesten samme fremgang som jeg hadde det.

Du får legge persen inn på norwegian Powerballers, som du finner her: http://www.powerballs.com/minileagues.php?id=213

 

Dagens pers i dag ble 11291, er ikke alltid lett å komme seg forbi 11k.

 

Blir spent på om SupremX klarer å forbedre seg med det nye programmet, som jeg har laget..

 

Jeg har en kompis som har en rekord på ca +- 11700, og det som er ufattelig er at han nesten ikke bruker den. Så min målsetting er å slå hans rekord.

Målet har jo alltid vært 12000 da :dribble:

Lenke til kommentar
Satte ny pers på 11313 i går :D Gamle persen var på 10800 elns.

8748335[/snapback]

 

Grata med ny pers :D Nesten samme fremgang som jeg hadde det.

Du får legge persen inn på norwegian Powerballers, som du finner her: http://www.powerballs.com/minileagues.php?id=213

 

Dagens pers i dag ble 11291, er ikke alltid lett å komme seg forbi 11k.

 

Blir spent på om SupremX klarer å forbedre seg med det nye programmet, som jeg har laget..

 

Jeg har en kompis som har en rekord på ca +- 11700, og det som er ufattelig er at han nesten ikke bruker den. Så min målsetting er å slå hans rekord.

Målet har jo alltid vært 12000 da :dribble:

8754213[/snapback]

Orker ikke stresse med det nå, må vel ha bilde og greier da. :p Har et mål om å klare 12500. Tror ikke det er no problem med litt trening.

Lenke til kommentar

Ikke mye, har hatt den i sikkert 2 mnd, men ikke brukt den mere enn maks en gang i uka, klarte 9000 når jeg fikk den, og har rekord på 11300ca på høyre arm og 11275 på venstre arm. Så litt trening og sikkert litt bedre teknikk kan nok gjøre at jeg klarer 12000+

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
kan noen her hjelpe meg? jeg har powerballen min enda men mista snora du setter i den for og få den tilog spinde, noen som vet hva jeg kan bruke i stede eller kanskje få ak i en tråd i gjen??

8886159[/snapback]

 

Da kan du bruke tommelen til å starte PB med, eller du kan dra PB'n langs gulvet eller et eller annen flatt overflate, men sørg for at det er rent.. Så slipper du å få støv & dritt i powerballen.

 

Bruk av fingermetoden finner du her: PB video

 

Klikk på den så heter "The 'Finger-Start' Technique"

 

 

Holdt på å gi opp powerballen for noen dager siden nå, for etter at jeg klarte å få ny pers på 11489 så klarte jeg aldri å komme forbi 11k barrieren..

Men etter noen dager med trening PB så klarte jeg i dag å komme på 11k, først klarte jeg 11500, også klarte jeg 11720 :love:

 

Det jeg gjorde var å prøve en ny dreieretning på høyrehånda, jeg kjørte den anticlockwice og klarte å prestere mye bedre..

 

powerballdivpic004fr7.jpg

 

 

12000 er ikke langt i fra nå..

Lenke til kommentar

Hva er ekte? De med NSD Powerball på, eller det som det står PowerBall 250 Hz?

 

På Microplex selger de de NSD versjonen. Funker denne bra?

 

 

EDIT: Er det noe mening å kjøpe med lyd eller uten? Tenker på blå uten lys.

 

 

Må ha svar! :yes:

Endret av Ess0
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvis du er nybegynner så anbefaler jeg deg å kjøpe disse:

 

blå

 

Grønn

 

Rød

 

 

Du bør ikke kjøpe metal versjonen hvis du er novice, da er det bedre å kjøpe en av de jeg har linket til, for så å kjøpe metal versjonen når du behersker den jeg har linket til. Også sparer du en god del penger..

 

lykke til :D

Endret av loqron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...