Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

tok frem powerballen nå. 10933 på første forsøk, også klarer jeg ikke å komme meg over det igjen uanset hvor hardt jeg prøver. Første gang jeg bruker den på flere måneder.

 

edit: nei, prøvd litt hardere nå og kom opp i 11182, det er høyrehånda som er sterk og oppnår de tallene der. (jeg sitter)

 

edit2: 11722, høyre hånda igjen

Endret av prostoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag slo jeg ny pers, klarte 10957, nærmer seg 11000 nå, men jeg brukte arbeidshanske slik at jeg får litt bedre grep :ph34r: Så den teller egentlig ikke...

 

Hvordan trener dere når det skal ta et nytt rekordforsøk da, tenker på de ulike øvelsene du finner på powerballs.com. Bruker dere disse ?

 

Tenker på disse her: Øvelser

Endret av loqron
Lenke til kommentar

Aldri tenkt på de øvelsene jeg, men har egentlig prøvd alle de og kjenner at det er forskjellige muscler som jobber avhengig av måten jeg bruker powerballen på. Ser ut som værdens rekorden er på 16317rpm. Jeg er ikke i nærheten av 13000 engang. Har sett en video hvor en dude har klart over 15000 (det var ny record da), men det var før jeg kjøpte min og han på videoen var en stooor kar, hadde store armer som bestod av både muskler og fett :)

Lenke til kommentar
Aldri tenkt på de øvelsene jeg, men har egentlig prøvd alle de og kjenner at det er forskjellige muscler som jobber avhengig av måten jeg bruker powerballen på. Ser ut som værdens rekorden er på 16317rpm. Jeg er ikke i nærheten av 13000 engang. Har sett en video hvor en dude har klart over 15000 (det var ny record da), men det var før jeg kjøpte min og han på videoen var en stooor kar, hadde store armer som bestod av både muskler og fett :)

8547171[/snapback]

 

 

Karen du tenker på heter, Akis Kritsinelis som har verdensrekorden på 16317.

 

 

  2 ganger hver dag, kjører på rundt 10000rpm helt til jeg blir sliten. Tar omtrent 1 1/2-2 minutter før jeg ikke greier mer. Dette er med høyrehanda da, trener nesten ikke venstre i det hele tatt.

 

Anbefaler deg og trene med begge armene, er jo bare dumt og bare trene den sterkeste handa. Så blir det også lettere å klare og slå ny med pers når man kan bruke 2 hender.

 

Nå skal jeg bare prøve og trene med powerballen i ca 1 uke. Også skal jeg prøve på et rekordforsøk...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter 1 uke ++ med trening med powerballen, det jeg gjorde var å gå gjennom

alle øvelsene på powerballs.com. Øvelsene varte 30 - 45 sek må maks turtall, trente begge hendene, kjørte pb'n clockwice og anticlockwice..

 

 

Resultatet ble en ny pers på 11489, før hadde jeg 10800. Deiligt å komme seg forbi 11000 grensen..

 

poweball012fv6.jpg

Endret av loqron
Lenke til kommentar
Er Powerball et slags treningsapparat? Som jeg kan bruke til å trene armene?

8698351[/snapback]

 

Alt kommer an på hvilken stilling armene din er når du holder powerballen..

Du kan trene overarm, underarm, håndledd, biceps, triceps, brystet også kan du trene grepsstyrke som SupremeX sier..

 

Forskjellige øvelser..

 

 

Har publisert rekorden min på scorboard til Norwegian Powerballers..

Nå har jeg en forbeløpig 7 plass.

Norwegian scoreboard..

 

 

SupremeX Har du postet rekorden din ?? prostoman du og burde postet din rekord på 11722 :D

Endret av loqron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...