Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å bruke en liten tau? følgte med min powerball, ikke noe prob å starte med den. Etterhvert så lærte jeg å gjøre det forhånd også.

8274880[/snapback]

Jeg viste ikke hvordan jeg aksellererte, og det tar tid å putte i tråden hele tida, samtidig som jeg klarte å få like stor fart på den for hånd, men nå klarer jeg det fint, var bare første gangen som var stress.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg lest meg gjennom altfor mange sider av denne tråden, for å prøve å finne ut om noen andre også hadde sett at det står NSD Powerball på noen av de powerballene som har den o'en med pilene. Altså, dette ble klønete! Hm...

 

Powerballs.com har de omtalte powerballsene med piler i o'en. Men hvis du ser litt nøyere etter på noen av dem, f.eks. metal pro, så ser du at det står NSD powerball på dem også.

 

Så, hvis det er samme produsentene, hvorfor er det da ikke piler i de andre nsd power* ballene? (Og med stjerne mener jeg en opphøyet r i en ring...)

 

Og er NSD bare en betegnelse for NanoSeconD, slik at begge kan bruke det?

Endret av SheenaPunk
Lenke til kommentar
eg bestilte min powerball ifrå www.powerball-norge..

Den står det berre NSD Powerball på ... Trur det e noke galt med den no =( Veit noken om det går ann å sende den inn på reparasjon?

8424066[/snapback]

 

Du sparer mer penger med og fikse den selv, den er lett og åpne.

 

Har hatt min Powerball noen uker nå, men for en stund siden klarte jeg å ødelegge den. Åpnet den opp og det var flere hakker langs "skinnene"

Men pusset vekk hakkene, og den funker helt greit nå..

 

Jeg kjøpte den uten teller, pga de ikke hadde den med teller på lager. Men angere på at jeg kjøpte den uten teller..

Fikk lånt en teller av en kompis, og har en pers på 10859 :D

 

Målet er 12000..

Lenke til kommentar

Ja, du var nokk heldig med dagsformen, fordi mine rekorder ble satt når jeg minst forventet dem, bare plutselig føler at det går fortere enn vanlig.

Snake1me: Du må bare trene, jeg kunne ikke komme over 10000rpm første gang jeg har kjøpt min, og ingen av mine venner klarer det uten å ha øvd heller.

 

Morsomt historie med Powerball:

En gang kjørte jeg og pappa, det var midt på natta og mørkt, jeg kjedet meg så jeg tok frem min Powerball for å trene litt, min har sånn blå leds i den, så den blinker når det er fart på den. Vi holdte oss til fartsgrensen, men så kjørte det en bil forbi oss, som vi trodde var en av slektninger, han kjørte minst 30 km over fartsgrensen. Vi prøver å ta han igjen, og jeg som satt der med powerballen i full fart lente meg fremover for å se på skiltet til bilen, såklart uten å legge merke til det løfta jeg powerballen over dashbordet. Haha, den bilen foran oss som kjørte forfort bremsa noe jææævlig med en gang, han trodde sikkert at det var politiet som kjørte bak han, LOL. Men det var ikke noen vi kjente nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...