Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Har greid 12475 nå.. Det gjelder å trene en god del med den hver dag. Veldig vanhengighetsskapende!

8021315[/snapback]

Ja, man må trene for å klare langt over 11K. Rekorden min er på 12 038 og jeg har ikke hatt powerballen i hånda på lenge nå, så jeg kommer ikke over 11K nå. Tenkte egentlig å komme meg over 14K da jeg kjøpte den, ble overasket da jeg ikke kunne komme over 10K i begynnelsen. Ble litt inspirert til å prøve meg på den igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jævla fint at min ikke har teller da så jeg vet ikke hva jeg får! Går det ann å kjøpte teller til powerballen sin?

8212340[/snapback]

 

det går ann... Det koster rundt 120,- Kroner tror eg.. sjekk på priser på www.powerballs.com så finner du nok noe :thumbup: Står digital counter eller noe :p

Lenke til kommentar
Jævla fint at min ikke har teller da så jeg vet ikke hva jeg får! Går det ann å kjøpte teller til powerballen sin?

8212340[/snapback]

 

det går ann... Det koster rundt 120,- Kroner tror eg.. sjekk på priser på www.powerballs.com så finner du nok noe :thumbup: Står digital counter eller noe :p

8213603[/snapback]

Er det bare å sette den på da, ergrer meg over at hun som ga meg powerballen er så grisk.

 

Uansett da har noen et treningsprogram med powerballen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...