Uncle Scrooge Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Har nettopp kjøpt meg:) rek på 8555 hittil EDIT: 10200 nå Er dritkult, men har ikke prøvd så mye pga. mistet trådene. Men klarer å starte med tommelen nå Endret 6. november 2006 av StalkI2 Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har en NSD powerball, men den har begynt å fjuske etter bare en ukes bruk. Den "gnager" på lavt turtall, og vil ikke rotere fritt. I tillegg vibrerer den noe sinnsykt. Tror jeg skal prøve meg på en "orginal" powerball fra www.powerball.com, og se om den funker bedre. Min rekord er forresten 10677 Lenke til kommentar
madsibsen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har en NSD powerball, men den har begynt å fjuske etter bare en ukes bruk. Den "gnager" på lavt turtall, og vil ikke rotere fritt. I tillegg vibrerer den noe sinnsykt. Tror jeg skal prøve meg på en "orginal" powerball fra www.powerball.com, og se om den funker bedre. Min rekord er forresten 10677 7163962[/snapback] NSD powerball er den orginale ballen. Det er de som selges på powerballs.com Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare fortsetter her siden jeg har et spørsmål relatert til powerball. Hadde ikke hørt så mye om det før noen uker siden. Jeg så at det var auksjon på disse på Qxl, og tenkte at at jeg skulle prøve det ut. Så bestilte jeg en, og den heter jo wristball istedet for powerball. Men til min store skuffelse får snurrer den ikke som den skal tror jeg. Er ganske sikker på at dette her er en "fake" versjon av powerball.. Uff. Er det noen andre her som har kjøpt den såkalte Wristball(på Qxl) og fått den til å funke?? Skulle ha undersøkt litt og spytta ut litt mer for ekte vare ass Lenke til kommentar
gimme Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har en rekord på 10 724 nå Er så sinnsykt stilig me neonlys inni powerballen Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Var det et svar på mitt spørsmål eller var det bare et gledesutbrudd? Jeg skulle gjerne ha lekt meg med en ordentlig en... Hvor kjøpte du ballen du har gimme?? Kanskje jeg skal gi meg selv en ordentlig powerball til jul Lenke til kommentar
TWA Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 har kjøpt meg en nå. har nsd, den billigste versjonen uten teller. men det var en som fortalte meg at jeg kunne bruke et program eller noe for å estimere rpm ved hjelp av lyden fra ballen. stemmer det? Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe Powerball i Oslo-området? (ikke nettbutikk) Hvilken vil dere anbefale å kjøpe? Skal selvfølgelig være med turteller. Lenke til kommentar
sigurdtk Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Fikk en i går, og har greid 9560. Var vanskelig i begynnelsen, men nå går det superbra. Anbefales på det høyeste! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har begynt å bruke min igjen jeg, men har bare klart 10300 nå, wtf? har klart 13715 før. Tror det har blitt lite wanking i det siste Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvilket merke er det originale? Den med O som det er piler i, eller den med ® etter Power? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 NSD Powerball er orginalen så vidt jeg vet Lenke til kommentar
sigurdtk Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har 11500 nå er 15 år. Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Bare fortsetter her siden jeg har et spørsmål relatert til powerball. Hadde ikke hørt så mye om det før noen uker siden. Jeg så at det var auksjon på disse på Qxl, og tenkte at at jeg skulle prøve det ut. Så bestilte jeg en, og den heter jo wristball istedet for powerball. Men til min store skuffelse får snurrer den ikke som den skal tror jeg. Er ganske sikker på at dette her er en "fake" versjon av powerball.. Uff. Er det noen andre her som har kjøpt den såkalte Wristball(på Qxl) og fått den til å funke?? Skulle ha undersøkt litt og spytta ut litt mer for ekte vare ass 7460793[/snapback] Jeg har kjøpt meg en sånn Wristball, min fungerer like bra som den gammle Powerballen gjorde Dattra trodde Powerballen var en sprettball hu, og den overlevde ikke et hardt møte med flisene R.I.P Powerball Lenke til kommentar
gimme Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Var det et svar på mitt spørsmål eller var det bare et gledesutbrudd? Jeg skulle gjerne ha lekt meg med en ordentlig en... Hvor kjøpte du ballen du har gimme?? Kanskje jeg skal gi meg selv en ordentlig powerball til jul 7461944[/snapback] Jeg kjøpte den på www.shg.no eller noe sånt Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Klarte 12501 rpm, også fikk jeg betennelse/strekk i armen Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 mine persser er 11508 med høyre og 10786 med venstre jeg blir noe helt inni granskauenstivi underarma når jeg bruker den, så jeg har nokgodt av det Lenke til kommentar
sbaerheim Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er det noen av dere som har ballen av metall? Hva er rekorden deres isåfall? Har hørt at det skal være vanskeligere med den... Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Trodde ikke dette topicet fantes Men som en aktiv(veldig aktiv ) powerball bruker så må jeg være med ja Har en av de med blå lys. Vi er faktisk flere personer som har Powerball(Litt stilig når en blå, grønn og rød/oransje lyser samtidig ) Den siste stunden har jeg hørt litt pipelyder ifra den når jeg begynner og få ordentlig fart på den. Jeg har desverre ikke noe teller på min så kan ikke si når den begynner. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
sigurdtk Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har greid 12475 nå.. Det gjelder å trene en god del med den hver dag. Veldig vanhengighetsskapende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå