Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476

Prøvde PowerBall hos en kompis, fant ut at hvis jeg skulle få den opp på høyt antall omdreininger måtte jeg starte den med venstrehånda for så å fortsette med høyre. Tror jeg klarte ca. 10800 etter kun litt øving ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

jihaa! fikk meg powerball i dag og har ikke jort annet, helt SUPER Poweball, det er den jeg linket til i 2 poster opp og ligger allerede på en max RPM på 10282 :thumbup: men nå begynner handa mi og bli seriøst sliten, og det tok meg også seriøst lang tid og få inn teknikken, ca 2 timer gikk med til og trekke den opp og ikke få den opp i fart.

 

Så til dere som ikke får det til eller som lurer på hvordan:

1. Trekk opp powerballen med tråden

2. Legg håndflaten rett over displayet

3. Begynn og vink som kong harald med et godt grep om Powerballen.

 

-Fred ut-

Lenke til kommentar

Kjøpte en fra Microplex. Artig greie, men den har allerede begynt å bråke, og jeg vet ikke om jeg helt har skjønt konseptet (får den ikke opp i mer enn 10k rpm).

 

Så forresten at de hadde en på Mamoz, til 174 kroner eller noe sånt. På bildet så det ut til at den skulle være den samme som de andre, med RPM-teller og det hele. Stakk derfor innom for å høre hvorfor denne var så mye billigere enn alle andre, og svaret var "fordi den går i stykker etter 3 dager". Øhm.. Jeg spurte selvfølgelig om hvorfor de selger den da, og fikk til svar "vi prøver å ikke gjøre det" :hmm:

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Var på klassetur i Polen akkuratt (kom hjem i går), da var det en god del som kjøpte seg Powerballs. Jeg prøvde noen ganger, men fikk det desverre ikke helt til. Uanestt mener jeg at det var ganske morsomt og krevende så jeg skal se etter en sånn neste gang jeg er innom sportsbutikken.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min powerball i tre dager nå, og kan si at jeg har et stort kjøttsår på lille- og ringfinger :p I tillegg til at jeg har en vannblemme på tommelputen =) Det er en dritartig leke.

 

Jeg er ikke så sterk enda, men fikk nettopp 10710 som ny rekord -> Det går bare oppover, for første dagen fikk jeg bare 9000!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...