Gjest medlem-105476 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Prøvde PowerBall hos en kompis, fant ut at hvis jeg skulle få den opp på høyt antall omdreininger måtte jeg starte den med venstrehånda for så å fortsette med høyre. Tror jeg klarte ca. 10800 etter kun litt øving ^^ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Vi burde lage en mini-liga for diskusjon.no og konkurrert med hverandre. En tråd som dette blir så uoversiktlig. Minileague... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det følte du at du måtte bumpe tråden for å si? Hva med alle de andre trådene hvor det står noe positivt om et produkt? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 da har jeg bestilt powerball, der er noen svin alle sammen som gjør at jeg kaster bort pengene mine. Og nå håper jeg på at jeg blir positivt overrasket her Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hvilken bør jeg kjøpe? Finnes det forskjellige merker osv? Kunne gjerne tenke meg å kjøpe fra Mamoz (de er rett i nærheten), ellers blir det vel NetShop. Her har de endel forskjellige. Denne er den billigste, har det noe for seg å betale mer? Endret 28. september 2006 av cecolon Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Bumpetibump! Trenger sårt tips om hvilken jeg skal kjøpe - vits å gå for noe enn den billigste? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 jeg kjøpte denne etter det jeg har lest så holder den i lange baner. og det er vell den du ser på? kjøp den du fikk min i dag, men glemte og hente den Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nja, tror den billigste til Mamoz er hakket enklere. Hva som er enklere vet ikke jeg, men den heter hvertfall bl.a. entry. Den billigste på Mamoz (entry altså) koster 175, mens den som linker på den du fant kostet 350. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 jihaa! fikk meg powerball i dag og har ikke jort annet, helt SUPER Poweball, det er den jeg linket til i 2 poster opp og ligger allerede på en max RPM på 10282 men nå begynner handa mi og bli seriøst sliten, og det tok meg også seriøst lang tid og få inn teknikken, ca 2 timer gikk med til og trekke den opp og ikke få den opp i fart. Så til dere som ikke får det til eller som lurer på hvordan: 1. Trekk opp powerballen med tråden 2. Legg håndflaten rett over displayet 3. Begynn og vink som kong harald med et godt grep om Powerballen. -Fred ut- Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Bestillte min hos Gadgets.no idag, regner med at det er den orginale powerball. Utifra bildet. Hvis det viser seg at den ikke er orginal skal jeg lage helvette! Vil tippe at det ikke er lov å vise misvisende bilder. Prøvde en slik en hos en kompis, ble egentlig ganske hekta Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Mulig dette har blitt besvart tidligere i tråden, men er det mulig å kjøpe den i noen butikk?? (tenker da ikke på nettbutikker) Helst i Stavangerområdet! Ble hekta for et par dager siden å gidder ikke vente på å fa den i posten... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Kjøpte en fra Microplex. Artig greie, men den har allerede begynt å bråke, og jeg vet ikke om jeg helt har skjønt konseptet (får den ikke opp i mer enn 10k rpm). Så forresten at de hadde en på Mamoz, til 174 kroner eller noe sånt. På bildet så det ut til at den skulle være den samme som de andre, med RPM-teller og det hele. Stakk derfor innom for å høre hvorfor denne var så mye billigere enn alle andre, og svaret var "fordi den går i stykker etter 3 dager". Øhm.. Jeg spurte selvfølgelig om hvorfor de selger den da, og fikk til svar "vi prøver å ikke gjøre det" Endret 8. oktober 2006 av cecolon Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Var på klassetur i Polen akkuratt (kom hjem i går), da var det en god del som kjøpte seg Powerballs. Jeg prøvde noen ganger, men fikk det desverre ikke helt til. Uanestt mener jeg at det var ganske morsomt og krevende så jeg skal se etter en sånn neste gang jeg er innom sportsbutikken. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har hatt min powerball i tre dager nå, og kan si at jeg har et stort kjøttsår på lille- og ringfinger I tillegg til at jeg har en vannblemme på tommelputen =) Det er en dritartig leke. Jeg er ikke så sterk enda, men fikk nettopp 10710 som ny rekord -> Det går bare oppover, for første dagen fikk jeg bare 9000! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvilke aldersgrupper passer denne tingen for? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvilke aldersgrupper passer denne tingen for? 7132846[/snapback] Etter min mening (har bare prøvd den litt) ALLE. Den er både morsom og utfordrene og ser ikke helt hvem som ikke skal få glede av denne:) Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Da blir det vel en sånn en på meg også da... Lenke til kommentar
gimme Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 og det forhindrer musesyke i tillegg! 2994037[/snapback] Hva er Musesyke ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå