shizz kebab Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Vurderer å skaffe meg denne. Greit valg? Og, hva er denne til? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Den er til å starte powerballen med. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Og den er for pyser! Ekte mannfolk starter powerballen med panna! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Den tråden må du ha til å starte den, få den ballen inni til snurre.. Du trekker den opp liksom.. Endret 1. mai 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Den tråden må du ha til å starte den, få den ballen inni til snurre.. Du trekker den opp liksom.. 6022787[/snapback] må ikke ha den. funker med tommelen etter en tid og Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Følger ikke det med? 6023391[/snapback] jo 2 stykker men de slites fort Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 hmmm, fikk den i kveld men sliter med å komme igang fordi jeg greier ikke å slutte med å bevege hele armen er det lettest å holde den nedover eller oppover ? eller er det en smakssak ? Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) hmmm, fikk den i kveld men sliter med å komme igang fordi jeg greier ikke å slutte med å bevege hele armen er det lettest å holde den nedover eller oppover ? eller er det en smakssak ? 6032133[/snapback] jeg har denne: Powerball 250Hz Pro Det som er hele poenget er at armen skal være stille, og du skal bevege håndleddet! Hvis du sliter med å holde armen stille, kan du til å begyne med holde fast selve armen med den andre hånda di. Og når du får teken med bare håndleddet kan du slippe og øke tempoet etter hvert. Husk at når du skal starte Powerballen så må du nappe fort! ikke vær redd for at tråden skal ryke, da kjøper du bare en ny en EDIT: Ballen holdes normalt nedover, slik at du powerballen er under handa.. hvis du ikke skjønner hva jeg mener.. ta en titt innom Powerballs videoene på hjemmesiden deres, og du skjønner fort hvordan man bruker den Enjoy! Mvh Andak Endret 2. mai 2006 av Andak Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 hm, jeg klarer rett og slett ikke å starte den uten tråden jeg.... får spunnet den ganske fort med tommelen, men den stopper bare når jeg begynner å rotere. Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 tror du trenger litt balansetrening først så du vet akuratt hva slags bevegelse som skal til for å akslerere den. Kommer med tiden tror jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 hmmm, fikk den i kveld men sliter med å komme igang fordi jeg greier ikke å slutte med å bevege hele armen er det lettest å holde den nedover eller oppover ? eller er det en smakssak ? 6032133[/snapback] åpningen skal ned og counteren opp og så vrir du håndleddet i sirkler. sånn at du kjenner motstand. pass på å vri håndleddet og ikke hele armen Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Vurderer å skaffe meg denne. Greit valg? Og, hva er denne til? 6022123[/snapback] Jeg får akkurat den i dag, kan sikkert gi deg tilbakemelding hvis du vil? Endret 4. mai 2006 av Marius E Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Gidder ikke lese meg gjennom disse 22 sidene så stiller spør liksågreit.. Hvilken powerball er og anbefale? maks 300-350,- tenker jeg. har ingen krav egentlig.. helst uten no lys og dill, men med teller selvsagt. Ja jeg er nybegynner forresten. testa for første gang forrige helg og ble hekta. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Powerball 250Hz Neon funker bra. Tekno er ikke å anbefale siden det er vanskeligere å lese RPM med LED'a Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 ok, det er ikke flere merker ute og går? NSD er det som er "orginalen?" denne var jo grom da. https://prisguiden.no/product.php?product_id=43740 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Gidder ikke lese meg gjennom disse 22 sidene så stiller spør liksågreit.. Hvilken powerball er og anbefale? maks 300-350,- tenker jeg. har ingen krav egentlig.. helst uten no lys og dill, men med teller selvsagt. Ja jeg er nybegynner forresten. testa for første gang forrige helg og ble hekta. 6088290[/snapback] Denne! Fikk min i går. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Denne! Fikk min i går. 6088580[/snapback] Takker, bestiller nok bare den da. edit: *bestillt* Endret 12. mai 2006 av phax Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Har sett litt på powerball, og funnet ut at jeg skal anskaffe en. Hvilke av de de har på Netshop anbefaler dere? link Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Har sett litt på powerball, og funnet ut at jeg skal anskaffe en.Hvilke av de de har på Netshop anbefaler dere? link 6102176[/snapback] Ville gått for den til 295kr Den til 195 tror jeg er en "etterligning" og 329kr versjonen (samme produsent som 295kr ver) bruker energi fra ballen for å gi strøm til neonlyset = du får ikke like høy "score" på den som på de uten neonlys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå