Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmmm, fikk den i kveld men sliter med å komme igang fordi jeg greier ikke å slutte med å bevege hele armen :) er det lettest å holde den nedover eller oppover ? eller er det en smakssak ?

6032133[/snapback]

jeg har denne: Powerball 250Hz Pro

 

Det som er hele poenget er at armen skal være stille, og du skal bevege håndleddet! Hvis du sliter med å holde armen stille, kan du til å begyne med holde fast selve armen med den andre hånda di. Og når du får teken med bare håndleddet kan du slippe og øke tempoet etter hvert.

 

Husk at når du skal starte Powerballen så må du nappe fort! ikke vær redd for at tråden skal ryke, da kjøper du bare en ny en :p

 

EDIT: Ballen holdes normalt nedover, slik at du powerballen er under handa.. hvis du ikke skjønner hva jeg mener.. ta en titt innom Powerballs videoene på hjemmesiden deres, og du skjønner fort hvordan man bruker den ;)

Enjoy!

 

Mvh

 

Andak

Endret av Andak
Lenke til kommentar
hmmm, fikk den i kveld men sliter med å komme igang fordi jeg greier ikke å slutte med å bevege hele armen :) er det lettest å holde den nedover eller oppover ? eller er det en smakssak ?

6032133[/snapback]

åpningen skal ned og counteren opp og så vrir du håndleddet i sirkler. sånn at du kjenner motstand. pass på å vri håndleddet og ikke hele armen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gidder ikke lese meg gjennom disse 22 sidene så stiller spør liksågreit.. Hvilken powerball er og anbefale? maks 300-350,- tenker jeg.

 

har ingen krav egentlig.. helst uten no lys og dill, men med teller selvsagt.

 

Ja jeg er nybegynner forresten. testa for første gang forrige helg og ble hekta. :wee:

Lenke til kommentar
Gidder ikke lese meg gjennom disse 22 sidene så stiller spør liksågreit.. Hvilken powerball er og anbefale? maks 300-350,- tenker jeg.

 

har ingen krav egentlig.. helst uten no lys og dill, men med teller selvsagt.

 

Ja jeg er nybegynner forresten. testa for første gang forrige helg og ble hekta. :wee:

6088290[/snapback]

Denne! ;)

Fikk min i går.

Lenke til kommentar
Har sett litt på powerball, og funnet ut at jeg skal anskaffe en.

Hvilke av de de har på Netshop anbefaler dere?

link

6102176[/snapback]

Ville gått for den til 295kr

Den til 195 tror jeg er en "etterligning" og 329kr versjonen (samme produsent som 295kr ver) bruker energi fra ballen for å gi strøm til neonlyset = du får ikke like høy "score" på den som på de uten neonlys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...