Laman Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hva? 15 000 rpm? Det vil jo si...250 runder i sekundet? WTF? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Se velagt bilde. Det er en gyroball. Edit: Har en liten 3gp-video. Fra mobilkamera den også. PM om du vil ha Edit2: Elendig kvalitet på videoen. Endret 3. oktober 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Edit: Har en liten 3gp-video. Fra mobilkamera den også. PM om du vil ha Edit2: Elendig kvalitet på videoen. Hvorfor kan du ikke bare legge filen som vedlegg? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hva? 15 000 rpm?Det vil jo si...250 runder i sekundet? WTF? huh? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Edit: Har en liten 3gp-video. Fra mobilkamera den også. PM om du vil ha Edit2: Elendig kvalitet på videoen. Hvorfor kan du ikke bare legge filen som vedlegg? det gikk ikke FØLGENDE FEILMELDING(ER) BLE FUNNETDu kan ikke laste opp denne filtypen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Øhm, gidder noen forklare hvordan den greia funker? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Eller hva den ER til?... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sender de ikke til Norge fra powerballs.com? Jeg må jo ha en slik en! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 http://powerballs.com/norway/ Der står vel det meste en lurer på... Det er et slags treningsapperat. Videoer som kanskje forteller litt mer om en slik ball. Det er litt småmorsom greie. Den blir liksom tyngre jo fortere man vrir på armleddet... Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) http://powerballs.com/norway/Der står vel det meste en lurer på... Det er et slags treningsapperat. Videoer som kanskje forteller litt mer om en slik ball. Det er litt småmorsom greie. Den blir liksom tyngre jo fortere man vrir på armleddet... Diskusjons Forum Bilde Arkiv Verdens Rekorder Sports Instrument Unik gave ide Ultra Tiltrekkende Sports Nytte Rehabiliterings Nytte Trenings Benefits Avhengighets Skapende Lomme Gym Endret 4. oktober 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 http://powerballs.com/norway/Der står vel det meste en lurer på... Det er et slags treningsapperat. Videoer som kanskje forteller litt mer om en slik ball. Det er litt småmorsom greie. Den blir liksom tyngre jo fortere man vrir på armleddet... Diskusjons Forum Bilde Arkiv Verdens Rekorder Sports Instrument Unik gave ide Ultra Tiltrekkende Sports Nytte Rehabiliterings Nytte Trenings Benefits Avhengighets Skapende Lomme Gym Folke aksjonen mot ord deling? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 [Masse rart] Oi Rett og slett! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har den aller første versjonen, gyrotwister som den heter.. Fikk den av fattern for en stund sida, han kjøpte nemlig en del for firmaet Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Powerball får du kjøpt på geekstuff.no.... Lenke til kommentar
lugah Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har netopp hentet min på posten, var ikke noe og hoppe i taker for liksom. Har fått den opp til 8641rpm var tungt det men gikk greit, men vanskelig og holde bevegelsen. Men bare og kjøpe Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 bestilte nettopp en fra geekstuff.no Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har den aller første versjonen, gyrotwister som den heter.. Fikk den av fattern for en stund sida, han kjøpte nemlig en del for firmaet www.gyrotwister.com !! Der kjøpte jeg min! Seriøst genialt og avhengihets skapende.. morro er det og! Legger ved et bilde av min Xbeam, med blå'e LED's som drives av muskelkraften, sef.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Fikk min powerball i dag...klarer 8022...helt gåen i armen nu Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) har en slik en. Nydelig liten sak. Jeg har klart litt over 11'000 med den. Burde egentlig posta bilde av det som bevis, men jeg rakk ikke før fatter hadde nullstilt den. Han er hekta. Tror jeg brukte den i ca to dager før han lånte den med seg hjem... og der er den ennå. Man kan kjøpe slike på www.dvdstrax.com Endret 7. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Fant ikke på dvdstrax.com eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå