Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

"Pleier å bruke tråden hvis jeg ikke gidder å starte den for hånd."

 

Den gikk ikke inn in hode på meg, det er jo mye mere prakk og starte med snor.

Selv bruker jeg tommel'n

 

Omdreiningstelleren teller kun O/min når den står i modus for og telle det ;)

=Øyvind= Er ikke sikker på hva du mener med "slag" ,men ikke slå pb din da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
=Øyvind= Er ikke sikker på hva du mener med "slag" ,men ikke slå pb din da.

:!: Ble litt feil det der, mente at når jeg starter den med hånda så setter jeg fart på den med håndflaten

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Rekorden min er fortsatt 11539 som jeg fikk på det første forsøket mitt! :-/

Hver gang jeg prøver så får jeg ca. 11000. Med venstre har jeg klart 10001. :D Hva er toppscoren på forumet her?

Lenke til kommentar
Rekorden min er fortsatt 11539 som jeg fikk på det første forsøket mitt! :-/

Hver gang jeg prøver så får jeg ca. 11000. Med venstre har jeg klart 10001. :D Hva er toppscoren på forumet her?

5468462[/snapback]

 

Toppscoren er meg bekjent 14570 se post 286 eller les hele tråden :thumbup:

Scoren har jeg meg venstre hand

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Toppscoren er meg bekjent 14570 se post 286 eller les hele tråden :thumbup:

Scoren har jeg meg venstre hand

:ohmy: Hvordan klarer du så mye med venstre? Har bare hatt min i to dager, men tror aldri jeg kommer til å klare så mye med venstre, eller høyre for den saks skyld. :p

Eller du kanskje venstrehendt?

Lenke til kommentar
Toppscoren er meg bekjent 14570 se post 286 eller les hele tråden :thumbup:

Scoren har jeg meg venstre hand

:ohmy: Hvordan klarer du så mye med venstre? Har bare hatt min i to dager, men tror aldri jeg kommer til å klare så mye med venstre, eller høyre for den saks skyld. :p

Eller du kanskje venstrehendt?

5468664[/snapback]

 

Er nok venstrehendt ja :yes:

Lenke til kommentar
Har ikke orket og lese hele posten, men fikk min powerball i dag  :D  Men kan man få senebetendelse av å drive med den over lengre tid? :dontgetit:

5470889[/snapback]

 

Du får ikke senebetennelse,tvert i mot.

Selv hadde jeg litt problemer med handleddene i form av verk og div lyder når jeg bevegde de.

Ble helt fin i løpet av noen uker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har ikke orket og lese hele posten, men fikk min powerball i dag  :D  Men kan man få senebetendelse av å drive med den over lengre tid? :dontgetit:

5470889[/snapback]

Ja, det kan du få. Men slik er det med alle ting som du holder på veldig mye med, så det er vel ikke så lurt å holde på med den hele tiden. Men slik kjenner du når det begynner å blir mye.

Har selv vondt inni håndflaten etter kanten på tellerdelen. :p

Lenke til kommentar
Har ikke orket og lese hele posten, men fikk min powerball i dag  :D  Men kan man få senebetendelse av å drive med den over lengre tid? :dontgetit:

5470889[/snapback]

Ja, det kan du få. Men slik er det med alle ting som du holder på veldig mye med, så det er vel ikke så lurt å holde på med den hele tiden. Men slik kjenner du når det begynner å blir mye.

Har selv vondt inni håndflaten etter kanten på tellerdelen. :p

5471310[/snapback]

 

Nei det får man ikke, du forebygger faktisk blant annet senebetennelse.

Lenke til kommentar

Bestilte min Powerball fra www.powerballs.no, var veldig smertefritt, fikk den etter bare to dager. Har holdt på med den siden. ;) Har sår på tommelen.

 

Kjøpte Blue med teller. Siden teknikken min var litt rusten så tror jeg denne ballen kommer til å bli slerkete etter kort tid, men den kommer jo til å fungere like bra alikevel.

Ilstang 14570 er en god 8. plass, hvorfor er du ikke på top 100 lista? Har du ikke sendt inn rekorden?

Lenke til kommentar
Bestilte min Powerball fra www.powerballs.no, var veldig smertefritt, fikk den etter bare to dager. Har holdt på med den siden. ;) Har sår på tommelen.

 

Kjøpte Blue med teller.  Siden teknikken min var litt rusten så tror jeg denne ballen kommer til å bli slerkete etter kort tid, men den kommer jo til å fungere like bra alikevel.

Ilstang 14570 er en god 8. plass, hvorfor er du ikke på top 100 lista? Har du ikke sendt inn rekorden?

5474682[/snapback]

 

Jo jeg har sendt inn rekorden og snakket med Powerball.no.

Vil gå noe tid før den kommer på lista.

Lenke til kommentar

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PB188CBL&mcat=c461

 

da bestilte jeg meg en powerball, jeg som mange andre ^^ Skal trene opp skuldern etter at den hoppa ut av ledd for 1 og 1/2 mnd siden, men komme så høyt som mulig, selvsagt, med høyre hånda, som er sterkest :love:

 

edit: den var i Sarpsborg kl 14:20 i dag, så regner med at de får den over fjorden til Horten i løpet av morradagen =)

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du får se om du klarer å slå akis sin rekord da. :p

 

Selv har jeg problemer med å slå rekorden min fra første gang jeg prøvde! Da fikk jeg 11500 og nå får jeg ca. 11000 hver gang, klarer ikke mer. :S

Lenke til kommentar
Du får se om du klarer å slå akis sin rekord da. :p

 

Selv har jeg problemer med å slå rekorden min fra første gang jeg prøvde! Da fikk jeg 11500 og nå får jeg ca. 11000 hver gang, klarer ikke mer. :S

5486019[/snapback]

 

Blir nok en stund til jeg slår Akis ja, om jeg noen gang gjør det.

 

Merket selv når jeg begynte med bp at jeg lenge lå på samme score,men men noen ukers trening hoppet scoren opp et hakk.

Så man må nok bygge opp styrke for og klare og holde ballen i jerngrep og dermed oppnå høyere score.

Selv trener jeg hvær arm ca 15 minutter 3 g pr dag.

Holder man på for mye bryter man ned muskelaturen,den må få litt tid på seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...