Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

LED er vel bare små led-lamper. Da lyser den når den kommer over 6000 RPM. Sikkert ganske tøft, men det veier jo litt så du vil få litt bedre toppscore med en uten. :)

Lenke til kommentar

På Powerballen med led er det en liten innebygget generator som gir strøm til disse, denne stjeler litt energi og du vil derfor ikke oppnå samme rpm som en uten.

I tilleg så virker det som Powerballen er balansert uten hensyn til led's ,som i sin tur fororsaker litt viberasjon som også gjør det litt vanskeligere og oppnå høy rpm.

 

lyset (led) begynner og lyse svakt helt fra ca 1000 rpm for så og bli kraftigere etter som turtallet øker.

 

Jeg vil annbefale deg og kjøpe den uten , billigere er den også :thumbup:

Lenke til kommentar
Bestilte meg powerball og fikk den nå på fredag, hadde desverre lan i helgen og diverse venner prøvde den ut. Jeg prøvde den igjen nå nettopp og legger merke til at den lager en slags skrapelyd og det virker som det er noe slags form for motstand som "hakker" når man bruker den. Anelse hva jeg kan gjøre ?

5442810[/snapback]

 

Å låne bort sin Powerball til venner er vel den mest effektive måten og herpe den på kortest mulig tid :nei:

Her finner du litt info http://www.powerballs.com/norway/questions.php?q=7

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fikk nettopp min i dag. :green: Fikk 11519 på første forsøk.

 

Men lurer på en ting, den "count revolutions" tingen, teller den hvor mange ballen har snurret rundt? Står 9 på min nå, har den gått 900 ganger rundt da?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Fikk nettopp min i dag. :green: Fikk 11519 på første forsøk.

 

Men lurer på en ting, den "count revolutions" tingen, teller den hvor mange ballen har snurret rundt? Står 9 på min nå, har den gått 900 ganger rundt da?

5458353[/snapback]

 

Gratulerer med din første score, bra :thumbup:

Bruksannvisning er en fin ting, men ja 1=100 Omdreininger.

Husk og holde den i et fast grep hele tiden så holder den seg fin lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hehe, har lest bruksanvisningen.

 

Har prøvd noen ganger til nå, blir så svett i hånda så den blir vanskelig å holde over 10k. :p Har ikke klart mer enn jeg klarte første gangen enda.

Men det omdreiningstelleren står fortsatt på 9 :hmm:

 

Bruker dere tråden til å starte forresten? Bruker bare hånda jeg, får den opp i 1500 på et "slag". :)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Hehe, har lest bruksanvisningen.

 

Har prøvd noen ganger til nå, blir så svett i hånda så den blir vanskelig å holde over 10k. :p Har ikke klart mer enn jeg klarte første gangen enda.

Men det omdreiningstelleren står fortsatt på 9 :hmm:

 

Bruker dere tråden til å starte forresten? Bruker bare hånda jeg, får den opp i 1500 på et "slag". :)

5458467[/snapback]

 

Ble også svett i hånda i starten, men etter at du har holdt på noen få min, blir det bedre. Pleier å bruke tråden hvis jeg ikke gidder å starte den for hånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...