Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Rekorden min er 9980 (so close to 10k).

 

Alle prøver å få den til å gå fort, men hvor sakte kan man holde den uten at den stopper? Jeg får problemer å holde den igang når den er under ca 1250.

 

Kan ikke leke med den nå siden jeg mistet tråden og jeg ikke får til å starte den med fingrene :( Noen som får det til her? Vanskelig? Tips?

5413436[/snapback]

 

Ja det må være morsomt å se hvor sakte du får den til å gå :roll:

 

Du Starter den med tommelfingeren, bare litt øvelse som skal til.

Gi rotoren fart med tommelen så er den fort oppe i ca 1500-2000 Rpm.

 

Driver selv på og øver på og starte med en hand ala Akis, ( http://www.powerballs.com/akis15840.wmv )men det er ikke så lett å få den riktige dremsen på rotoren :hmm:

Endret av ilstang
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, da så.. Men uansett så var det jo en blodpris.. 265kr holder.. :D

5413986[/snapback]

 

Den koster ja, men tror den holder litt bedre en standard pb

Selv har jeg slitt ut 3 stk til nå

 

PS til de som ønsker høyest mulig score kjøp den uten led's.

 

Edit: Leif var her og :blush:

Endret av ilstang
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Den koster ja, men tror den holder litt bedre en standard pb

Selv har jeg slitt ut 3 stk til nå

 

PS til de som ønsker høyert mulig score kjøp den uten led's.

:ohmy: Blir den så lett slitt ut?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Den koster ja, men tror den holder litt bedre en standard pb

Selv har jeg slitt ut 3 stk til nå

 

PS til de som ønsker høyert mulig score kjøp den uten led's.

:ohmy: Blir du så lett slitt ut?

5414105[/snapback]

 

Om jeg blir slitt ut? Nei. :roll:

Men Powerballene blir ganske slitt etter heftig bruk et par tre mnd, to av de funker på sett og vis men mye støy og viberasjon. :(

En har akslingen som går i gjennom kula inni powerballen rett og slett revet seg løs, så den er kaputt (fikk ny på garanti vel og merke) ;)

Lenke til kommentar

Ganske synd det ikke sto noe i bruksanvisningen angående det at det er VIKTIG å holde den i ett fast grep hele tiden.. Var nok litt slapp med det den første tiden...

 

Skal ta den opp en dag å regngjøre den tenker jeg, da jeg ser det er en del støv på innersiden.. Har prøvd det blåsetrikset men funket dårlig ;)

Lenke til kommentar
Ganske synd det ikke sto noe i bruksanvisningen angående det at det er VIKTIG å holde den i ett fast grep hele tiden.. Var nok litt slapp med det den første tiden...

 

Skal ta den opp en dag å regngjøre den tenker jeg, da jeg ser det er en del støv på innersiden.. Har prøvd det blåsetrikset men funket dårlig ;)

5422438[/snapback]

 

Jo det står i bruksannvisningen til både Powerball og NSD Powerball

Vil ikke annbefale og åpne pb'en selv.

Om du har kjøpt den hos Powerball.no er det bare å sende den til de så fikser de den for deg (som også er grunnen til at de ligger litt høyere i pris)

Lenke til kommentar

Hm, trur ikke jeg holdt den for stramt da jeg var oppe i rundt 11000 rpm. Hørte en litt rar lyd og... Men funker fortsatt!

 

Irriterte meg litt at jeg klarte å slette rekorden min på over 12000 her om dagen. Har prøvd å få over 12000 igjen, men nærmeste jeg kom var 11999 :mad:

post-54244-1137009265_thumb.jpg

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar
Ganske synd det ikke sto noe i bruksanvisningen angående det at det er VIKTIG å holde den i ett fast grep hele tiden.. Var nok litt slapp med det den første tiden...

 

Skal ta den opp en dag å regngjøre den tenker jeg, da jeg ser det er en del støv på innersiden.. Har prøvd det blåsetrikset men funket dårlig ;)

5422438[/snapback]

 

Jo det står i bruksannvisningen til både Powerball og NSD Powerball

Vil ikke annbefale og åpne pb'en selv.

Om du har kjøpt den hos Powerball.no er det bare å sende den til de så fikser de den for deg (som også er grunnen til at de ligger litt høyere i pris)

5422710[/snapback]

 

 

ayay, ser jo det nå: "always support the sphere FIRMLY in the hand everytime the rotor is spinning inside" jeje, der får man igjen for å ikke lese skikkelig før man hiver seg i gang :blush:

 

Jeg kjøpte den hos nsg/shg (eller hva det var), men siden det ER en ekte powerball regner jeg med garantien gjelder selv om den ikke er kjøpt hos dem?

Lenke til kommentar
Ganske synd det ikke sto noe i bruksanvisningen angående det at det er VIKTIG å holde den i ett fast grep hele tiden.. Var nok litt slapp med det den første tiden...

 

Skal ta den opp en dag å regngjøre den tenker jeg, da jeg ser det er en del støv på innersiden.. Har prøvd det blåsetrikset men funket dårlig ;)

5422438[/snapback]

 

Jo det står i bruksannvisningen til både Powerball og NSD Powerball

Vil ikke annbefale og åpne pb'en selv.

Om du har kjøpt den hos Powerball.no er det bare å sende den til de så fikser de den for deg (som også er grunnen til at de ligger litt høyere i pris)

5422710[/snapback]

 

 

ayay, ser jo det nå: "always support the sphere FIRMLY in the hand everytime the rotor is spinning inside" jeje, der får man igjen for å ikke lese skikkelig før man hiver seg i gang :blush:

 

Jeg kjøpte den hos nsg/shg (eller hva det var), men siden det ER en ekte powerball regner jeg med garantien gjelder selv om den ikke er kjøpt hos dem?

5424342[/snapback]

 

Vel , selv holder jeg en knapp på NSD som den "ekte" originale.

Har begge selv og etter det jeg kan se er de identisk.

La dog merke til at på undersiden av telleren står det www.nsd.com.tw på begge typer powerball.

Noe som sier meg at det er NSD som produserer begge typene ,forskjellen er bare gummien rundt med forskellig navn

 

Tecno har teller innebygget i rotoren se her http://www.powerballs.com/techno.php

 

Edit :Leif

Endret av ilstang
Lenke til kommentar
Var tøff den techno versjonen ja. Men hvilken versjon anbefaler dere meg å kjøpe? Og hvor? :)

5425158[/snapback]

Av egen erfaring vil jeg annbefale deg å kjøpe hos http://www.powerballs.com/norway/products.php

De ligger høyere i pris, men gir deg livsvarig garanti

Om du er ute etter høyest mulig score så kjøper du en uten led's , denne har ingen generator som stjeler krefter pluss at den har litt finere gange.

 

Ellers er denne http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=700019 et alternativ. Skal selv kjøpe en slik når de får den inn hos http://www.powerballs.com/norway/products.php.

Har snakket med de og de vil få den inn i slutten av januar

 

Men det kan sikkert være like greit og starte med en standard powerball siden metal pb vistnok gir ca dobbel så mye krefter (Selv Akis strevde med og få den over 12000 Rpm)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...