Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjett hvem som ønsker seg en slik en til julaften ^^ Så jo faktisk ganske artigt ut. Er litt for ulik styrke i armene mine nå. For å si det på en annen måte. Høyrehanda min er litt for mye sterkere enn venstrehanda. Dere kan jo tolke det slik dere vil :innocent:

Dog kanskje vil en slik "duppedings" hjelpe til å utligne muskelkraften litt. Uansett, kan nesten ikke vente til julaften jeg.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg har gjort et lite bomkjøp... Jeg falt for fristelsen til å by på "Powerball, The Original" fra qxl. www.billigo.no som selger de, http://www.mamut.com/Konstantinopel/subdet8.htm

Kanskje denne slettes ikke er så bra som de andre? Billig er den jo, men jeg ser jo nå at www.shg.no har den enda billigere =/ Jeg skulle egentlig ha fra microplex, men med 150kr i porto så droppet jeg det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Pettern: Den ser helt lik ut som min, min er kjøpt hos www.shg.no -> www.powerballs.com Altså, både farge og dekor er ulik, men jeg velger å tro at det er samme greia, men sikker kan man seff aldri være. De ser rent "chassis" messig identiske ut.

Freddy85: Ja det vil jeg si, da det virker som den du har der er basismodellen uten verken leds eller teller. Sjekk www.shg.no for mye bedre priser.

Endret av el`satanical
Lenke til kommentar

Jeg hadde en gyrotwister tidligere, den datt i gulvet. Etter det har den laget forferdlige gnisselyder. Tenkte derfor å kjøpe meg en ny en! Er det slik at powerball har livsgaranti? Jeg tror jeg skal kjøpe den neon røde fra shg.no.

Den er med teller, og koster 263 kr. Vil det bli ca 400 med frakt da? (Bor i Haugesund og kjøper nok på oppkrav)

Men denne og denne er veeldig fristende! Det hadde jo vært ekstra spesielt med en metallpowerball! :cool:

Lenke til kommentar

Jepp, de frister endel de av stål :D MEN, de koster jo da dobbelt så mye, og har ikke teller.... Spør du meg er telleren halve morroa, spesielt når du kan konkurere med kompisene dine ;)

Og ja, kommer nok på ca 400kr. Jeg og en kompis bestilte 2stk og det kom på 701kr inkl porto og eksp.

Lenke til kommentar

Takk for svaret. Jeg har bestilt den nå, og jeg fikk mail fra shg.no at den er pakket og sendes av gårde i dag! God service kaller jeg det! :cool:

Varenr     Vare                                     Antal      Pris     beløb    
---------- ---------------------------------------- ----- --------- ---------
700015     Powerball Neon Red Pro                       1    210,40    210,40
700017     Powerball Leather Case                       1     41,60     41,60
001301     Posten Norge                                 1    100,00    100,00
001000     Efterkravsgebyr                              1     40,00     40,00
---------- ---------------------------------------- ----- --------- ---------
(Varepriser excl. moms)                                                392,00

Ordretotal incl. moms: NOK     490,00

Dette var det jeg kjøpte. Måtte nesten ha meg en tøff lærveske å ha den i! :cool:

Kikket litt på powerball.no, 16218 er verdensrekorden! Dette vil jo si hele 270 omdreininger i sekundet! Er det mulig? Jaja, anse rekorden som slått om et par dager når ballen min har ankommet! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...