Singh tha king Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 skal man bare klemme på den? så snurrer den? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 skal man bare klemme på den? så snurrer den? Ja, en skikkelig god og varm bjørneklem skulle gjøre susen. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 skal man bare klemme på den? så snurrer den? Man skal lage en sirkelbevegelse med hånden. Er ikke så lett. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 De selger powerballs på microplex folkens! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 det så fett ut .. kanskje jeg kjøper det på TG 05 [Pirk] TG 05? For sent gutt. [/Pirk] Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gah, gi meg en sånn kule skal jeg lett fikse 15k. Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ok, nå har jeg ikke lest hele tråden. De selger powerball hos utinaturen i Stavanger, www.utinaturen.no Et par spørsmål: 1: Hjelper den på "musesyke" 2: Er det så tungt at kan få en god treningøkt for armene, med påfølgende muskelvekst ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 det så fett ut .. kanskje jeg kjøper det på TG 05 [Pirk] TG 05? For sent gutt. [/Pirk] Jævlig lurt utsagn. Se på datoen for innlegget hans? Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) det så fett ut .. kanskje jeg kjøper det på TG 05 [Pirk] TG 05? For sent gutt. [/Pirk] Bra jobba ! Endret 6. oktober 2005 av StepOw Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 haha... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Skal jeg kjøpe den dritten? Eller skal jeg bare gi faen, å kjøpe meg masse sjokolade isteden? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Kjøp dritten, du. Etter et halvt år med konstant trening knuser jeg alle i knokpoker, mercy, hardeste håndtrykk osv ^^ Sjokolade får du sikkert av mor og far. Endret 7. oktober 2005 av FredericC Lenke til kommentar
lre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er ikke Powerballs akkurat det samme som Spin Ball bortsett fra at ikke alle spin balls har display eller noe sånt? De funker fett men bråker litt for mye Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er det noen måte å smøre ballen sin på? For å få en bedre feeling og mindre støy, mener jeg. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Rensing: Smører man ballen ødelegger man den. Det du kan gjøre er å rense den med en trykkluft-spray når ballen holder ca 5k. Treningsøkt: Hvis man vil, kan man holde på til man ikke klarer å holde i noe som helst etterpå. Og ja, de hjelper mot musesyke. De skal i hvertfall gjøre det. Få den i gang: Nei, man får den ikke i gang vel å klemme på den. Det følger med en snor som drar den i gang. Lenke til kommentar
W Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fikk litt lyst på en... Hvor mye koster den? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) det så fett ut .. kanskje jeg kjøper det på TG 05 [Pirk] TG 05? For sent gutt. [/Pirk] Jævlig lurt utsagn. Se på datoen for innlegget hans? Ojda. Endret 10. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fikk min i dag Klarte 11244. Er full av gnagsår i handa. KOmmer til å bli full av blemmer Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fikk litt lyst på en... Hvor mye koster den? Koster rundt 250,- på shg.no Tror neppe du finner noe rimeligere sted. Så kommer jo frakt og sånt i tillegg... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Fikk min i dag! Jeg bestilte den for fire dager siden, selve ballen kostet rundt 235,- men med porto og den slags snusk kom det opp i 413,- til slutt. Kjempemoro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå