Musty Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 jeg har ikke anelse hvorfor, men jeg har svært lyst på en sånn ball.. tror jeg skal gå på butikken her i bergen som selger de og prøve den i morgen... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Butikk som selger powerballs her i Bergen? hvor da? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ville bare opplyse at "Miss Gadget" i Stavanger sentrum og har sånne http://www.miss-gadget.net/product_info.ph...fc5e9d229bf1f62 PS: Powerballs er konge da Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bestilte meg en original fra powerballs.com. Gleder meg til jeg får den! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Sån en har jeg prøvd veit du De blir jævla tunge etterhvert! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Sjekket litt rundt innpå powerball hjemmesiden, og absolutt alle powerballsene har powerball skrevet på seg, med o'en i powerball som 3 "piler" som går i ring, noe som virker som en del av logoen deres, mens microplex sine powerballs bare har powerball skrevet på med vanlige bokstaver. Vår Powerball har ikke 3 piler i ring, men har til gjengjeld et ®-merke i navnet: http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/pb/pb188bl.jpg som betyr at Powerball et registrert varemerke og har vært det siden 1 mai 1999: http://www.nsd.com.tw/cert.jpg Så lurer på om ikke microplex kan ha tatt inn en kopi (i såfall ironisk at de skriver "den orginale - se opp for etterligninger" øverst i teksten) Det er ikke så mye å lure på - vi selger originalen :-) Det man heller bør lure på er om NSD hadde godtatt at et firma solgte Powerballs om produktet ikke stammet fra NSD selv...er du ikke enig? -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Men på ballen står det står NSD Power® Ball, og ikke NSD Powerball®. Det er dette som får meg til å stusse... Men da må det jo bli noe krøll med NSD Power Ball og Powerballs. Eller er de registrert som Powerballs? Eller kjører to produsenter samme ballen med forskjellige navn? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ja, der sa du noe. Men jeg tviler ikke på at NSD powerball er et trademarket selskap i kina og at microplex selger den orginale NSD power ball, men powerballs.com, som hevder de er de orginale folka bak powerball, er et lite selskap i irland. så det er nok to forskjellige bedrifter, og jeg tror at det irlandske selskapet var først ute (det påstår de selv ihvertfall, og jeg trekker det egentlig ikke i tvil). Ellers er det jo egentlig ett fett om powerballsene microplex selger er "den ekte" eller ikke, jeg har nå kjøpt min direkte fra powerballs.com, og er storfornøyd med den. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Blir moro å sammenligne ballene når jeg får den jeg har bestillt fra powerballs.no Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har du en fra microplex også da? det blir i såfall veldig interressant å høre om noen evt. forskjeller. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har du en fra microplex også da? det blir i såfall veldig interressant å høre om noen evt. forskjeller. Det har jeg. Tenkte å poste mine erfaringer. Men fra microplex bestillte jeg en neon ball (denne har en ekstra dynamo som lager litt ekstra vekt). Fra powerballs.no bestillte jeg en 250Hz pro. Men skal gjøre så godt jeg kan basert på erfaringer og hensyn til den ekstra dynamoen. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Blir moro å sammenligne ballene når jeg får den jeg har bestillt fra powerballs.no *KNIIIIIIIIIIS* Unnskyld, kan mistolkes. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Butikk som selger powerballs her i Bergen? hvor da? helsebutikken i vaskerelven.. like ved siden av spiderman, vis-a-vis Aetat sentrum og Base.. søren.. glemte å gå innom... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) waah? Er denne Powerballen original? http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=700002 Den er jo prikk lik de som vises på powerballs.no. Se hvor billig den er! Jeg skal seriøst avbestille fra powerballs.no og besillte her! edit: enda flere her: http://shg.no/produkter/infobox.asp?varenr...15&lokation=%02 Endret 22. september 2005 av razh0r Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg har testet robB sin powerball, men jeg fikk den ikke i gang en gang Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har en gyrotwister jeg, to sider av samme sak. Den er moro å holde på med, innbiller meg at det er god trening. Blir iallefall slitsomt etterhvert. Fikk forøvrig med en artig liten tysk instruksjonsvideo med masse øvelser. Den var noe for seg selv kan man si, bør ses. Bare tyskere som kan lage slikt Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Bestilte meg en original fra powerballs.com. Gleder meg til jeg får den! Bestilte nettop samme. Gud hvor jeg gleder meg. En kompis har en sånn en, bare at det er en reklameeffekt fra HP.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hihi, jeg fikk to enda jeg bestilte kun én. Har rekord på 10154 RPM eller noe. Fantastisk følelse å runde 10000. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) ennå bedre å runne 12k btw: denne tråden fylte 1årsdag for 4 dager siden. men jeg var i praha da så kunne ikke logge inn for å bli med på feiringen, men regner med alle satt med powerballsa sine ved midnatt tol 1.10.2005 Endret 5. oktober 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nå har jeg testet den ballen som microplex selger (neon versjon) og den som kommer direkte fra powerballs.no (ikke neon versjon). Etter alt å dømme spiller det ingen rolle hvem man kjøper ballene fra. Kanskje litt vanskelig å sammenligne to forskjellige typer fra to leverandører, men jeg syns de fungerer logenlunde likt. (Neon versjonen har en ekstra dynamo for å drive lysene. Dette gjør den noe tyngre, og kommer ikke like lett opp i høyere hastigheter som 250Hz versjonen. Klarte litt over 11K med neon og over 12K med 250Hz) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 waah? Er denne Powerballen original? http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=700002 Den er jo prikk lik de som vises på powerballs.no. Se hvor billig den er! Jeg skal seriøst avbestille fra powerballs.no og besillte her! edit: enda flere her: http://shg.no/produkter/infobox.asp?varenr...15&lokation=%02 Jeg kjøpte også en dritbillig en på SHG.no, og det er en original PB fra powerball.com. Anbefales, og for de få som ikke skulle vite det: SHG.no rules all. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå