millencolin Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei, jeg skal kjøpe en Aopen XC Cube EZ65, i tillegg til en DVD-brenner. Det jeg lurte på da, er om DVD-enheten blir skjult av noe deksel eller noe? Ettersom den er hvit blir det ikke særlig pent om man ser den. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 ingen? trenger hjelp fra noen barebone-spesialister her? Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Du ser den ikke, det er deksler som dekker over. http://www.overclockercafe.com/Reviews/cas...5/pics/1004.jpg Endret 4. oktober 2004 av NakedChef Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Shuttle burde hatt noget lignende. Er utrolig stygt med en front på cd/dvd rommen som ikke matcher resten Lenke til kommentar
werwer Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg tok den 5 1/4" blind-plata på shuttle'n min, skjærte av metallkantene og slipte ned skruene (måtte faktisk lime skruene fast,for de mista taket pga for korte gjenger), limte den på skuffen til dvd'en. Krever litt tilpassing, og kan kanskje være litt knot på enkelte enheter. Nå er det bare å dytte inn plata så den treffer "eject", så kommer den ut! Kan være lurt å lime en liten knott på eject-knappen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Gidder ikke å kjøpe dremmel for å sitte på det der Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Helt enig, ødelegge ett ellers så pent utseende med slike små detaljer. Man kunne i det minste kunne fått ett valg, deksel eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå