bzzlink Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har sett at andre forum holder sånn gående så synes ikke vi kunne være noe dårligere her på @mobil... Her er åssen det funker: Første mann som poster bilde av det den forrige ber om, kan bestemme hva neste bilde skal være av. Bildet må være tatt med mobiltelefonen din! Man kan be om bilde av hva som helst, men vi får vel prøve å holde det pent slik at vi ikke får moderatorene på nakken. Her er bilde av en atv. første mann til å poste bilde av en six-pack med øl kan gjøre neste request. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 POsten hører til under "søppel" ikke på et mobil-forum, bare så det er sakt. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 skal ikke du si noe scott?...det du vil andre skal poste... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 POsten hører til under "søppel" ikke på et mobil-forum, bare så det er sakt. Vel på en måte, men på en måte ikke også. Dette skal jo være med kun mobilbilder.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Er ikke det han sikter til i posten. men uansett.. Jeg vil se en Nokia 3210 med rosa deksel Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg vil se en SE P900 med lilla deksel Køddah Vil se en Nokia 550 UTEN antenne Slå den duh.... We Live Together!! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Bildet må være tatt med mobiltelefonen din! edit: 1337th post! Endret 1. oktober 2004 av razh0r Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) oh shit Den så jeg ikke nei.. Endret 2. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har sett at andre forum holder sånn gående så synes ikke vi kunne være noe dårligere her på @mobil... Ja, så hvorfor ikke være med på leken i de andre forumene da? Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg