audhage Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei Kunne tenke meg nytt kabinett da jeg sitter på et Dell dimension kabinett. Det jeg trenger er god luftflyt og endel hardiskplasser. Skader ikke om det ser bra ut heller. Det må være inkl. PSU på minimum 350w. og en MAXpris på 1600kr. Et siste spørsmål. Er det noen problemer med å skifte fra Dell kabinetter? Mvh Audun Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei Kunne tenke meg nytt kabinett da jeg sitter på et Dell dimension kabinett. Det jeg trenger er god luftflyt og endel hardiskplasser. Skader ikke om det ser bra ut heller. Det må være inkl. PSU på minimum 350w. og en MAXpris på 1600kr. Et siste spørsmål. Er det noen problemer med å skifte fra Dell kabinetter? Mvh Audun Lån ett kabbis av en venn, eller hvis duu har ett slv, ser du om det psser Lenke til kommentar
audhage Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 tenkte litt på den her, men den er jo så sabla billig at jeg begynner å lure på kvaliteten. Ellers, er chieftech dragon kabinettene bra? Audun Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg vet at en del Dell maskiner bruker en vifte som er lagt i en slags plastikk rør til å blåse luft direkte ut fra prosessoren. jeg veit ikke hvordan ditt er, men jeg bare nevner det så du ikke kjøper ett kabbis som du ikke kan bruke Lenke til kommentar
audhage Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Det stemmer det. Men det må da gå ann å kjøpe en CPU-vifte og ikke bruke den gamle med "røret". Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå