EirikO Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette i trondheim sentrum? Lenke til kommentar
hs Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Jeg regner med du har vært på clas ohlson. Om de ikke har det der kan du jo prøve diverse hifibutikker... Endret 1. oktober 2004 av hs Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 kjøpte en slik på Larsen musikk for 3 år siden , (lagt ned ?) Prøv en musikkbutikk 3/45 etc. Datakjeden kanskje? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvis det er S-Video (4-pins DIN) til kompositt du er ute etter, har de garantert det på Clas, men du kanskje ta til takke med en ledning og ikke den lille donglen du er på jakt etter. Datakjeden har sikkert også noe sånt. Jeg har to sånne liggende, tror jeg. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 så rar ut den der, har aldri sett den med female S-Video plugg og male composite.. jeg har flere med male plugg i den enden, og female i den andre, men aldri sett den varianten der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå