NuckChorris Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg får ikke installert directx 9.0c på PC`en min. Får startet opp installfilen og trykker på next..istedenfor å installere så hopper den rett til installation complete og jeg kan kun velge finish..."the components installed are now ready for use" men problemet er da at ingenting ble installert, jeg har fortsatt dx9.0b ..har aldri opplevd eller hørt om noe sånt før..bruker win xp med sp2 noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Er det virkelig ingen som vet noe om dette, eller vet hva jeg kan prøve? Begynner å bli litt desperat Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 9.0c er inkludert i SP2 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Men jeg har SP2 og dx9.0b og får ikke oppdatert...er det mulig å oppdatere manuelt, altså legge til filene der de skal manuelt? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har du SP2 så har du også DX9.0C. Dersom ikke så har du noe feil eller virus. Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg får ikke installert directx 9.0c på PC`en min. Får startet opp installfilen og trykker på next..istedenfor å installere så hopper den rett til installation complete og jeg kan kun velge finish..."the components installed are now ready for use" men problemet er da at ingenting ble installert, jeg har fortsatt dx9.0b ..har aldri opplevd eller hørt om noe sånt før..bruker win xp med sp2 noen som kan hjelpe? har samme problemet som deg. Samtidig som mange nye spill ikke vil kjøre på grunn av at jeg mangler directx 9.0c. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 DX 9.0c skulle følge med SP2. Prøv å oppdatere skjermkort driverene og så DX igjen. Resirkulerer også et tidligere innlegg: Det finnes et prosjekt på Sourceforge som heter DirectX Remover som visstnok skal kunne fjerne ødelagte innstallasjoner av DirectX, slik at du kan innstallere den fra skratch igjen. Du kan prøve, men jeg vil anta at det er litt risky... Ville ikke prøvd med mindre jeg var forberedt på å legge inn win på nytt igjen uantsett. Sp+ Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har nesten samme problem, jeg ta en titt her Problemet mitt er at jeg ikke får installert 9.0c eller oppdatert windows slik at jeg får Sp2.. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Her ser det ut som noen har hatt samme problemet. Ca halvveis nede på siden anbefales det å reparere gjeldende innstallasjon av windows, og det ser ut som det funket: I think the problem could be traced back to a botched SP2 install. Wiping it and reinstalling the SP got me to 9c. Her er linken til en side om reparasjon av WindowsXp installen, som de anbefaler. Vurder også å slipstreame install cd'en din. (To linker i siden over, og her er en til) Sp+ Endret 29. oktober 2004 av solar_panel+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå