B4stian Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (vet ikke helt om det er riktikg sted, men jeg prøver ) sliter litt med å lage fine og klare knapper i photoshop, som f.eks. bare jeg vil gjerne ha den avlange og sånn da.. er viktig at det er skyggelegging i kaneten og sånn såklart. Lenke til kommentar
Turbojugend2 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Mange måter å gjøre dette på men den enkleste er vel å lage formen først(bruk Elliptical Marquee Tool) på et nytt lag(layer), deretter fylle denne med en farge og så bruke de forhåndsdefinerte "Styles"...her vil nok en under "Glass buttons" passe godt.... Vil du gjøre mere "håndarbeid" kan du jo prøve denne ... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg bruker inkscape, www.inkscape.org som er et vektor tegneprogram. Det er lettere å lage slike ting i et vektorprogram. Laget denne knappen veldig raskt; laget en sirkel - la en "rund" gradient på den med rød i midten, og gradvis svart fra 80%-100% av ringen. -- La på en "highlight" runding med en linær gradient, fra hvit til 0% opacity. Du kan få kildefila om du vil ha den. - Da kan du endre på fargen enkelt, og forandre på den slik du vil uten å miste kvalitet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 det bilde i innlegget mitt over var bare et kjapt et jeg fant på google, jeg har tenkt å lage avlange firkanter, men det blir vel ikke noe vanskeligere i det Inkspace programmet? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Nei, det er ikke vanskelig dét (jeg ble ganske fornøyd med knappen min forressten :] Synd jeg ikke trenger den) Endret 4. oktober 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Velmont, JA - du har grunn til å være stolt av "knappen din"! Skulle gjerne ha stjålet den til min egen web-side om jeg hadde hatt bruk for en sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå