Launch Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hva må jeg gjøre for å få spill til å funke under Win XP SP2? Ingenting funker jo ffs Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kanskje det er noen patcher til spillene, sjekk det. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvilke(t) spill er det snakk om?? Hva er det som ikke virker? Feilmelding? symptomer? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Unreal spillene, Need for speed spill, Medal of honor, osv. Helt døde når jeg prøver å starte dem. Har ikke vært plaget med det før og har ikke oppdatert annet enn til SP2 Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 UT2004 fungerer 100% hos meg.... har du prøvd å avinstallere SP2 igjen? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Nei, skal vist få ordnet maskinen i morgen. Får vente litt med SP2 siden det kræsjet så mye rart. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Prøv å slå av brannmuren i windows... hvis programmene fungerer uten den, så kan det være at du må legge dem til i lista over programmer som skal få lov til å kommunisere med resten av verden... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hadde også problemer med spill etter at jeg installerte SP2. Problmene forsvant da jeg oppdaterte drivere på maskinen og patcher til spillene. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Har ikke mere å oppdatere Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Prøv å kopiere autoexec.nt og config.nt fra X:\Windows\Repair-mappen til X:\Windows\System32. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå