Gå til innhold

Erfaring med MMC

Skau

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke en Nokia 6230, men kan nevne at jeg har presis det samme kortet i min Nokia 6600, og er meget fornøyd. Har aldri hatt noen problemer med noen TwinMOS MMC kort før, så kan egentlig trygt anbefale TwinMOS MMC kort. Har heller ikke hørt noe negativt om TwinMOS mmc kort.

Lenke til kommentar

Jeg har 256 MMC-kort i min Nokia 6230, og har aldri oppleved noe som helst problemer. Får plass til utroli mye; har 40 MP3-filer, 80, ringetoner, 45 videoklipp, 110 grafikkbilder og opptil 200 bilder som jeg har tatt selv. Har ikke noe problemer selv om kortet er ganske fullt nå.

Eneste kanskje er at når jeg lagrer MP3-filer på minnekortet, tar det ca. 10 sekund før det er lagret. Samme hvis jeg flytter forskjellige ting fra mappe til mappe på minnekortet, men det er egentlig ikke noe problem for meg ;)

Endret av Botten88
Lenke til kommentar

Etter en samtale med kontakter hos Nokia, har jeg fått vita at 6230 kan brukes med 512 mb minnekort også. Jeg kjenner også folk som benytter 1024Mb, uten at det har noe å si.

Med det samme vi diskuterer minnekort, må jeg benytte kjangsen å spørre om det er noen som har en prisguide/ tips til billige minnekort.

Etter å ha sjekket endel nettbutikker, er konklusjonen at med gebyrer, og frakt ligger prisen på det samme som i de fleste butikkene. Ikke helt men nesten, og da spørs det om en prisforskjell på en 50 lapp skal rettferdiggjøre 3-5 dager ventetid, og en mer innviklet kundeservice !?

Noen ?

:roll:

Lenke til kommentar
Etter å ha sjekket endel nettbutikker, er konklusjonen at med gebyrer, og frakt ligger prisen på det samme som i de fleste butikkene. Ikke helt men nesten, og da spørs det om en prisforskjell på en 50 lapp skal rettferdiggjøre 3-5 dager ventetid, og en mer innviklet kundeservice !?

Noen ?

:roll:

Stikk på komplett.no og velg brevpakke, da.. 39 kr i porto.

Dog ikke forsikret

Lenke til kommentar

Jeg har 256 twinMOSi sx1en min. Det funker flott. Det eneste er at det i virkeligheten "kun" er 245MB plass til dine ting...

Har planer om et 512 minnekort da. Noen som vet om noen butikket i Nederland der de har gode MMC-kort billig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...