haakon90 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Heisann! Noen som vet hvor man kan få lastet ned VG-reklamene på TV2?? de er så fete Hvis det er noen som har de, kan du gi meg en ip-adresse til en server på DC++ (som du er på da seff), så kan jeg laste den over fra deg... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 kan du gi meg en ip-adresse til en server på DC++ (som du er på da seff) Trukke du kan få det gitt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 les rettningslinjene osv så finner du ut hvorfor Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Syns de er geniale.. -"jeg er blitt då grådig tørr i huden" Du kan heller følge ekstra godt med i reklamepausene, isteden for å laste dem ned.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 eller ta de på på video, det er lov. Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Syns de er geniale.. -"jeg er blitt då grådig tørr i huden" Du kan heller følge ekstra godt med i reklamepausene, isteden for å laste dem ned.. enig med deg... men, hadde vært fett og ha de på data oxo lism Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Syns de er geniale.. -"jeg er blitt då grådig tørr i huden" Du kan heller følge ekstra godt med i reklamepausene, isteden for å laste dem ned.. enig med deg... men, hadde vært fett og ha de på data oxo lism Har selv tenkt på dette, da det hadde vert kanon fett med en plate me de beste reklamene på. Tenker bla på finn.no reklamene og vg reklamene etc. Er det lovlig å ta opp fra tven hvis man har utstyr til dette? Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 ja.. finn.no reklamene er oxo konge! er det ingen som veit om en link hvor man kan laste ned disse da? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ja.. finn.no reklamene er oxo konge! er det ingen som veit om en link hvor man kan laste ned disse da? Nei, den har vi ikke sett ( ) Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Heisann! Noen som vet hvor man kan få lastet ned VG-reklamene på TV2?? de er så fete Flash: http://flash.vg.no/annonser/vg/2004/index.html ja.. finn.no reklamene er oxo konge! er det ingen som veit om en link hvor man kan laste ned disse da? Finn.no sine 2 filmer, Sertifikatet og Lappen: http://www.propaganda-as.no/php/art.php?id=108665 De 4 småfilmene når de ligger i senga å snakker finner man ved å søke på "finn film" på samme side. Endret 1. oktober 2004 av zacky Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 åhh... tusen takk!! du er en knupp ass Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kanon!! Har lett etter dette lenge! takk! Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 zacky: du har vel ikke en link til lotto-reklamene oxo da ? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Skjønner ikke helt den type humor.. Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 men daså... da er det ditt problem.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 zacky: du har vel ikke en link til lotto-reklamene oxo da ? http://www.norsk-tipping.no/page?id=37 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 men daså... da er det ditt problem.. Jeg nevnte ikke at det var et problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå