CheGuevara Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Jeg har noen spørsmål angående HP ipaq H3870: 1-> Kan man koble seg gratis på internett med den? i så fall hvordan? 2-> Er 208mhz veldig dårlig, burde jeg heller satse på Dell X30i? Endret 1. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) *slettet* - tengte ikke på det, men skal ikke skje igjen Endret 2. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 PDA-avdelinga på hw.no forumet er vel ikke akkurat den mest aktive avdelinga så ikke gå fra konseptene om du ikke får svar. Når det gjelder den ipaq'en så er det samme regla som for de fleste pda'er og mobile enheter. Skal du "online" må det normalt sett skje enten ved oppringt modem eller fortrinnsvis GPRS (i begge tilfeller bluetooth mot mobil) eller wlan/bluetooth kort/dongle mot pc som deler inet. Ingen av løsningene er gratis. 3870'n er ellers en ganske gammel modell noe prosessorhastighet etc. viser. Den er helt sikkert rask nok til det meste av vanlige små oppgaver som en ønsker å gjøre på en pda, men noen kraftpakke er'n ikke på noen måte. X30i er en mer moderne pda i så måte. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 ok, jeg skjønte ikke så mye, men jeg tror jeg skjønte at X30i er bedre enn H3870? (klager ikke på skrift). Jeg mente gentlig å spørre om det ikke kostr noe å koble pdaen til dataen (jeg vet at jeg må betale for internett på den (dataen)) Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Å koble pda til pc i seg selv koster ikke noe nei, følger vanligvis med kabel og denslags Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 ok, så er Dell x30i eller HP H3780 det beste valget da? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Om jeg personlig skulle velge mellom dem hadde jeg tatt Dell'n. Det er meg i allfall. Nå skal det sies at jeg har en Asus 620BT selv for tiden og er ikke kjempefan av hverken Dell eller HP, selv om de lager glimrende søte små Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 h3870'en er jo ganske gammel, så jeg regner med at du snakker om å kjøpe den brukt!? h3870 har et par negative sider: - Veldig mørk skjerm, fungerer også svært dårlig med ClearType. - Batteriet blir fort slitt, og det er ikke mulig å bytte. Jeg ville styrt unna 3800 serien til Compaq, det er kvalitetsmessig den dårligste serien de har laget. h3970 derimot, er en nydelig maskin som burde være grei å få tak i brukt til en god pris. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 det betyr at Dell Axim X30 er det beste valget for meg, men hva med palm da? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 men hva med palm da? Hva er det du skal med en PDA? Ikke misforstå... det finnes masser av forskjellige PDA'er der ute med masse forskjellige egenskaper og fordeler, så for å kunne si noe må man vite hva du har tenkt å bruke den til og hvor mye du har tenkt å legge i det. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Kriterier: Håndskrifts program, jeg har max 2300kr (eks. frakt) mp3 (ikke nødvendig) kamera (ikke nødvendig) synk. med outlook og Wlan/bluetooth jeg kunne tenke meg et brukervennlig os også! Endret 3. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Du har stive krav til en lav pris. Jeg ville tatt en titt på bruktbørsen til Idedata (www.idedata.no) der ligger det f.eks. for tiden en ett år gammel iPag h1940 til salgs. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 takk for tipset! har nå sendt ham en mail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå