Fjart Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ser i diverse poster at veldig mange er fornøyd med sin Green 556, og at den er nesten lydløs. Har vurdert en ny bærbar som er mer stille enn det jeg har nå. Men ser at Multicom også har Green 551 og Green 553. Disse er vel også like "lydløse" som Green 556...??? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja når den går på tomgang / surfer / winamp / mirc / mail osv... så er den heilt lydlaus. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvordan er det med Celeron - M.....er disse også "lydløse"....?? Har en vanlig Celeron nå...og den er ikke akkurat så veldig støyfri nei... Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har akkurat kjøpt en g556e, det var litt viftesnakk her så jeg lurte bare på om det er normalt att vifta går under nesten hele innstallasjonen av windows? Lenke til kommentar
Matthiesen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvordan er det med Celeron - M.....er disse også "lydløse"....??Har en vanlig Celeron nå...og den er ikke akkurat så veldig støyfri nei... Centrino mener du kanskje.. En prosessor i seg selv lager ikke akkurat mye lyd men kjølesystemet.. Når viftene går "etter behov" slik som i G556E, blir det stille og fredelig.. Har nettopp pakket opp min laptop selv.. Så jeg er veldig spent på støynivået.. Men så var det den støgge ladingen da Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du har tydeligvis ikke hørt om Celeron-M du Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 støgge ladingen, hva mener du? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Sikkert at han må lade den noen timer først før han kan leke seg med pcen sin. Lenke til kommentar
Totto Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hmm, trenger ikke lade den før du begynner, bare å plugge i adapteren og la det stå til.. Ihvertfall det jeg har fått beskjed om. Søk litt rundt, flere poster om det her. Min var det ihvertfall ikke noe problem å starte på denne måten.. -totto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå