Gå til innhold

Limited or no connectivity, hva er dette?

Anbefalte innlegg

jeg oppadterte min firewall(zonealarm), og så skjedde dette, nå kommer jeg ikke inn på internett, jeg har nå avinstallert firewallen og har ikke activert noen firewall, jeg har prøvd og disable den og så enable den igjen og det går ikke and og reparere den, og den har en helt annen ip enn den jeg har i mitt lokal nett og på internett(lokal nett. 10.0.0.X) (internett: 80.203.96.154) jeg har dynamisk ip.

alt viket helt fint før. hva kan være galt=?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  m-momr skrev:

jeg oppadterte min firewall(zonealarm), og så skjedde dette, nå kommer jeg ikke inn på internett, jeg har nå avinstallert firewallen og har ikke activert noen firewall, jeg har prøvd og disable den og så enable den igjen og det går ikke and og reparere den, og den har en helt annen ip enn den jeg har i mitt lokal nett og på internett(lokal nett. 10.0.0.X) (internett: 80.203.96.154) jeg har dynamisk ip.

alt viket helt fint før. hva kan være galt=?

ikkje så lurt og legge ut ip adressen sin vell? det kan kansje være hackere ute og går her! (Se på bildet (Vedlagdt fil)(kansje litt lurt og fjerne den eller bytte noen tall med ***) ) :hmm:

Lenke til kommentar
  m-momr skrev:
jeg har firewall. jeg er ikke sikker, men jeg tror jeg leste et sted at den stopper hackere.

men kan noen andre hjelpe meg med mitt problem?

tror du på alt! for d om du har firewall kan hackere lett hacke seg gjennom disse vist de har ip adressen!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...