m-momr Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Limited or no connectivity, hva er dette? jeg oppadterte min firewall(zonealarm), og så skjedde dette, nå kommer jeg ikke inn på internett, jeg har nå avinstallert firewallen og har ikke activert noen firewall, jeg har prøvd og disable den og så enable den igjen og det går ikke and og reparere den, og den har en helt annen ip enn den jeg har i mitt lokal nett og på internett(lokal nett. 10.0.0.X) (internett: 80.203.96.154) jeg har dynamisk ip. alt viket helt fint før. hva kan være galt=? Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 m-momr skrev: Limited or no connectivity, hva er dette?jeg oppadterte min firewall(zonealarm), og så skjedde dette, nå kommer jeg ikke inn på internett, jeg har nå avinstallert firewallen og har ikke activert noen firewall, jeg har prøvd og disable den og så enable den igjen og det går ikke and og reparere den, og den har en helt annen ip enn den jeg har i mitt lokal nett og på internett(lokal nett. 10.0.0.X) (internett: 80.203.96.154) jeg har dynamisk ip. alt viket helt fint før. hva kan være galt=? ikkje så lurt og legge ut ip adressen sin vell? det kan kansje være hackere ute og går her! (Se på bildet (Vedlagdt fil)(kansje litt lurt og fjerne den eller bytte noen tall med ***) ) Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 det hjalp meg ikke noe, kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 m-momr skrev: det hjalp meg ikke noe, kan noen hjelpe meg? bare gjør det for med ip adressen i rette hender kan folk slette, restarte, virus osv på hele nettverket/pc'en din/ditt! Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 jeg har firewall. jeg er ikke sikker, men jeg tror jeg leste et sted at den stopper hackere. men kan noen andre hjelpe meg med mitt problem? Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 m-momr skrev: jeg har firewall. jeg er ikke sikker, men jeg tror jeg leste et sted at den stopper hackere.men kan noen andre hjelpe meg med mitt problem? tror du på alt! for d om du har firewall kan hackere lett hacke seg gjennom disse vist de har ip adressen!! Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 ja vell, men du har lagt inn 3 svar på min topic som ikke har hjulpet meg noe. kan noen andre hjelpe? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Start maskina på nytt. as simple as that. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Lautsprecher skrev: Start maskina på nytt. as simple as that. hvor mange ganger da? (alerede gjort det 20 ganger) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har du XP så kjører du systemrestore........ Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 det virker ikke jeg kan ikke restore til noe eldre dato enn i dag, og ikke til noe annet tidspunkt i dag heller. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 samma faen, jeg installerer windows på nytt (igjen, for ente gang ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå