Vegard87 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har formatert PCen min. Så etter den var formaters så skulle jeg instalere windows som vanlig. Problemt er at jeg har kommet til et sted der det står: Instalerer enheter. Og det er 34 minutter ingen ca. dette står det, men jeg kommer ikke vidre. Det virker som pcen jobber, men det går ikke fremover, eneste som skjer er at den bytter det bildet som forteller om windows fra tid til annen. noen som har noen tips? Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har formatert PCen min. Så etter den var formaters så skulle jeg instalere windows som vanlig. Problemt er at jeg har kommet til et sted der det står: Instalerer enheter. Og det er 34 minutter ingen ca. dette står det, men jeg kommer ikke vidre. Det virker som pcen jobber, men det går ikke fremover, eneste som skjer er at den bytter det bildet som forteller om windows fra tid til annen. noen som har noen tips? ny harddiks! :!: Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 hva? må jeg kjøpe ny harddisk, den er da ikke gammel og har aldri vært et problem med den Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 bare tulla! kan du skrive noe om systeminfo osv.? Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Jeg har: Pentium 4 2.8 ATI radeon x800PRO 1024 MB RAM 350W PSU ASUS P4P800 hovedkort 120 GB HD Endret 1. oktober 2004 av Vegard87 Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har:Pentium 4 2.8 ATI radeon x800PRO 1024 MB RAM 350W PSU ASUS P4P800 hovedkort 120 GB HD bare shit! kjøp ny neida, prøv og "reset" biosen din evn. formater hardisken! Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 poenget er at jeg står fast her nå, hva skal jeg gjøre, resette PCen, føler det ikke er noen vits i å vente lenger, men kan det å bare restarte den skade den? den holder jo tross alt på å instalere windows Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) poenget er at jeg står fast her nå, hva skal jeg gjøre, resette PCen, føler det ikke er noen vits i å vente lenger, men kan det å bare restarte den skade den? den holder jo tross alt på å instalere windows jeg mente ikkje restete pc'n (grønn eller) men biosen! vist du restarter pc'n kan du miste ting vist du har ting på hd fra før av men vist ikkje er det ikkje farlig... bare restart og håp på det beste (husk og be til gud først da ) men så bare starter du opp igjen og begynner instalasjonen fra begynnelsen! Endret 1. oktober 2004 av goggen90 Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 startet maskinen på nytt, ser ut som det funker nå Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 startet maskinen på nytt, ser ut som det funker nå bra! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Bare start på nytt. Og formater i starten på innstallasjonen. Ikkje velg quick format. Skal vere like bra men av erfaring så er det ikkje det. Husk også å fjerne alle nettverkstilkoblinger. Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Bare start på nytt. Og formater i starten på innstallasjonen. Ikkje velg quick format. Skal vere like bra men av erfaring så er det ikkje det. Husk også å fjerne alle nettverkstilkoblinger. ja.. husk nettverk for vist de er i får du virus på maskina etter 9 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå