Elvorn Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 har creative zen NX mp3spiller og trenger et bra program til å rippe cdene mine. Har brukt det som fulgte med, mediasource, men det lager ikke så gode mp3 synes jeg trenger et program som er lett å skjønne og som lager gode mp3er gratis selvsagt! Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 www.exactaudiocopy.de beste rippe programmet som er. http://www.chrismyden.com/nuke/modules.php...B&file=painless les den guiden og du lager "perfekte" mp3er Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) audiograbber. Enkelt å forstå, raskt og kan bruke eksterne kodeker for komprimering selv om alt du trenger følger med programmet. Fikser sangtitler osv. fra cddb.com og har ingen problemermed kopibeskyttede plater. (fikk ikke EAC til å funke pga. aspi fila som det står om i linken til lord hassan, kansje jeg skulle prøvd EAC....) Endret 6. oktober 2004 av snoopafella Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Mediaplayer virker for meg, den ripper også kopibeskyttede CD'er. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Mediaplayer virker for meg, den ripper også kopibeskyttede CD'er. Blæ, wma. ---> CDex er brukervennlig og bra. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Cdex! Det eneste positive med det medfølgende media-ett-eller-annet programmet er at det automatisk konverterer winamp playlister til formatet mp3 spilleren bruker (hva nå det er...) PS: Red Chair har også program til å "erstatte" de Creative sin explorer integrering. Sp+ Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) CDex er diggere enn diggest. Endret 6. oktober 2004 av LarsC Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 www.exactaudiocopy.de beste rippe programmet som er. http://www.chrismyden.com/nuke/modules.php...B&file=painless les den guiden og du lager "perfekte" mp3er Installerte eac iht guiden du limket til. Men har et problem......Programmet påstår følgende: No audio CD in drive (riktig profil er lastet ned og valgt). Hva er feil? mvh Pantera Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 kansje du må velge rett cd-rom. (hvis du har en virtuell cd-rom fra alcohol eller daemon kan det være denne er valgt som kilde) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har bare én cd-rom for øyeblikket......ingen alcohol eller daemon. mvh Pantera Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Bruker Audiograbber! Fungerer smertefritt Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Fikk Exact Audio Copy til å virke......funker bra det. Men jeg vil ikke påstå at den decoder noe bedre enn Creative MediaSource. Sammenlignet to filer av samme låt.....jeg kunne ihvertfall ikke høre noen forskjell. EAC virka å være litt mer tungvint en Creative også. mvh Pantera Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Bruk Exact Audio Copy i secure mode med LAME 3.90.3 enkoderen og parameter --alt-preset standard Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Bruk Exact Audio Copy i secure mode med LAME 3.90.3 enkoderen og parameter --alt-preset standard Gjorde det....men alikevel ingen hørbar forskjell mellom denne og Creative. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå