Peppep Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Sliter med min (ganske gamle) Sony Multiscan 20se-skjerm. Det som skjer, er at når jeg skur den på, så tar det noen sekunder; deretter begynner Power-lyset og Power Saving-lyset å blinke samtidig, og lyset over "Geom" er på hele tiden. Får ingenting til å funke, og får heller ikke kjørt feilsøking på noen måte. Det skjedde først da jeg skulle endre oppløsning (men bare til 1024*768 på en ny bruker - kjører vanligvis 1280*1024, så oppløsningen burde vel ikke være noe problem?), og bildet fadet ut. Deretter begynte nevnte "lysmønster". Etter noen forsøk, fikk jeg skjermen opp - noe ustabil. Jeg kom ikke inn på velkomstskjermen, så derfor gjenopprettet jeg siste fungerende innstillinger. Da funket alt igjen, og jeg trodde problemet var løst. Problemet er, at da jeg skulle starte opp maskinen idag, så kom samme opplegg igjen. Får ikke skjermen opp igjen på noen måte :/ Noen som har peiling på hva dette er/kan være? Har skjermen rett og slett tatt kvelden? (Den er, som nevnt, en del år gammel). Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Ingen som har forslag? (Er vel strengt talt lov å bumpe nå (ifølge retningslinjene)?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå