Gå til innhold

Ny maskin, Ankomst med posten?


Anbefalte innlegg

Jeg bestillte pakke i går natt og den ble pakkae i dag og sendt, nå er den registrert

01.10.04 16.53 Innlevert postterminal 3169 STOKKE

men jeg har betalt ekstra for BP EKSPRESS OVER NATT. Vil den da bli sendt nå i kveld (bor 30 minutter unna stokke og er neste punkt på listen) eller kommer den til mandag ?

Endret av arna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper den kommer i kveld :yes::yes:

 

forøvrig har jeg bestilt;

 

1 Tekram SCSI DC-390U3W 68-pin Ultra160 + 50-pin Ultra

1 Seagate Cheetah 15K.3 18.4GB 68 pins Ultra-320 ST318453LW 15000RPM 8MBc-Demo

1 Zalman Heatpipe Hardisk Cooler ZM-2HC2 Passiv kjøler for harddisk

1 Zalman Heatpipe VGA Cooler ZM80C-HP Passiv kjøler for skjermkort

1 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

:dribble:
Lenke til kommentar
30 min unna? hvorfor ikke kjøre å hente det da? det hadde jeg gjort :D

fordi det er posten, de SKal gjøre det tungvint.

 

 

nei, men det hadde sikkert blitt litt vanskelig om alle som skulle ha en pakke skulle reist for å hente den, bestemor hadde brukt evigheter og lagd kø helt til lappland :cool:

Lenke til kommentar

Det er det MEN

 

Noen som har litt peil på BedriftsPakke EKSPRESS OVER NATT ?

 

For jeg venter fortsatt på pakken!!!!! betalte jo ekstra mye penger for at den skulle komme innen 24 timer men nå nærmer det seg 3 dager!? Hva i all verden ? Noen som vet hvor lenge en pakke kan bli levert på døra på lørdagen for jeg håpre virkelig jeg får den nå i helga for, det jeg betalte for liksom! Skal sjekke om jeg kan ringe posten nå

 

 

Får jeg ikke den i dag skal jeg klage og kreve penger tilbake

Lenke til kommentar

Tre dager? Pakken ble innlevert 1.1. I dag er der 2.1. Det er en dag.

 

Pakker kjøres ikke ut på lørdager såframt den er merket med en L for lørdagsutkjøring. Hvis den har et slikt merke, kommer den idag, hvis ikke kommer den på mandag før klokken ni.

 

Som en generell regel kan du ikke regne med lørdag og søndag når du skal telle dager for når den kommer.

 

Ekspress over natt leveres ut dagen etter innlevering før klokken ni. Enkelte usentrale plasser er unntatt.

For lørdager er det ikke en tidsfrist for når den skal være utkjørt, men i løpet av dagen. Hvis den har L merking da.

Lenke til kommentar
30 min unna? hvorfor ikke kjøre å hente det da? det hadde jeg gjort :D

fordi det er posten, de SKal gjøre det tungvint.

 

 

nei, men det hadde sikkert blitt litt vanskelig om alle som skulle ha en pakke skulle reist for å hente den, bestemor hadde brukt evigheter og lagd kø helt til lappland :cool:

Nå tenkte han sansynligvis på hos komplett. Endel web butikker tilbyr kunden å hente pakken direkte hos dem. Tror ikke komplett gjør det, men Netshop gjør vel det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...