apoxdigital Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Nyhet: ATI® Mobility™ RADEON™ 9800 256MB, 8x AGP Det er nok 9800 på Inspiron modellene Så noen reviews og Ferrari maskinen kan ikke måles på noe annet enn design. Kommer det noen maskiner i aller aller nærmeste fremtid med 9800 ? Lenke til kommentar
KoN_Meathook Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Ferrari er vel den mest sansynlige... hehe digger fargen på den assa Når du liker fargen og skal spille er vel saken grei den...bare å slå til... eneste jeg stusser på er skjærmkortet... Den leveres med det "nyeste" 128 mb kortet - jeg vil ha 256 mb raedon........ men det går kansje ann å oppgi når jeg bestiller? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Til spill/DVD så vil jeg anbefale disse: Fujitsu Siemens Amilo A1630: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300770&cks=PRL eller Acer Ferrari 3200: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3008 Lenke til kommentar
KoN_Meathook Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Siterer fra en Acer Ferrari link: Spesifikasjoner:ATI Radeon Mobility 9700 m/128MB minne 10/100 LAN kort og trådløst 802.11g LAN Innebygget Bluetooth VIA K8T800 AMD Athlon 64 2800+ prosessor low power 512KB Cache 15¨ TFT SXGA+ LCD (1400x1050) 512MB DDR SDRAM DVD±R/RW spiller/brenner 80GB harddisk 4200RPM Soundblaster Pro og MS DirectSound kompatibelt lydkort Innebygget 56.6 (V90) modem FireWire 1394 og Fast infrarød IrDA kompatibel port (4Mbps) 4 USB 2.0 porter, 1 utvidet parallell port (ECP/EPP), 1 S-Video utgang 1 PC-Card port type II, 1 port for Smart kort – Adgangs kontroll Minnekort leser for Memory Stick, SD kort og MMC kort 1 port for ekstern skjerm, 1 port for ekstern mikrofon, 1 port for høyttalere Ergonomisk tastatur med 2 programmerbare taster og hurtigtaster for internett og e-post Integrert 2 knappers styreplate Lithium batteri med ca. 3 timers brukstid Aluminium forsterket kabinett, vekt 3kg Windows XP Pro Norsk Norton® Antivirus (3 mnd. Fri bruk), PoweDVD, NTI CD-Maker Acer Notebook Manager, Adobe Acrobat Reader, On-line Guide 1 års garanti (ikke på batteri) Det eneste problemet jeg ser her for mitt vedkommende er at grafikkkortet ikke holder mål, samt at jeg vil ha 1 gig ram, ikke 512... Husker ikke nummer-navnet på raedon-kortet jeg vil ha, men det er det nyeste... det med 256 mb minne. så det jeg lurer på er: Går det ann å modifisere sin Acer Ferrari 3200, når du bestiller, slik at den inneholder nyeste Raedon-kortet, samt 1 gig minne? sikkert n00b spørsmål, men så er jeg jo en n00b da.... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 det kortet du snakker om er det kun dell som tilbyr foreløpig...(såvidt jeg har sett)...men, mine erfaringer med dell tilsier at jeg ikke kan anbefale de... minne er lett å sette inn selv...så hvis ikke maskinen kan konfigureres til 1gb minne, så er det en smal sak å smekke inn en 512 brikke i etterkant! vh krister Lenke til kommentar
glotón Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 det kortet du snakker om er det kun dell som tilbyr foreløpig...(såvidt jeg har sett)...men, mine erfaringer med dell tilsier at jeg ikke kan anbefale de... minne er lett å sette inn selv...så hvis ikke maskinen kan konfigureres til 1gb minne, så er det en smal sak å smekke inn en 512 brikke i etterkant! vh krister Med mine erfaringer kan jeg trygt anbefale Dell... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ha i bakhodet at mange bærbare leveres med 2x256, og at det dermed ikke er ledige slot`er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå