Gå til innhold

Hva syns dere om Myst IV?

Anbefalte innlegg

Da jeg leste at Myst IV - Revelation vant for best grafikk under E3 så trudde jeg vel egentlig ikke på det (i tanke på HL2 og Doom3), men når jeg nå spiller det så hadde jeg problemer med å holde munnen igjen. Er jo helt sjukt bra grafikk og fysikkmotor. Bare se på vinden, trær som blåser etter vinden, sand som du kan se blir blåst vekk, papir som ligger på bakken som blåser..... i could go on. Dette er den største grafiske nytelsen jeg noengang har vært med på (og tviler på at HL2 kan slå dette). Kommer til å bli mange søvnløse netter på meg nå. Det skal være sikkert og visst :love:

EDIT: Og nå som jeg har begynt å spille mer ute så legger jeg merke til at når skyene går forbi sola så blir det litt mørkere slik som i virkeligheten. Dette er virkelig et stort spill :D

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har ikke hørt så mye om det, men er spille bra?

god grafikk er jo greit, man alikevel er det jo andre grunner til å bruke tid på d. For min del syns jeg noe av den råeste grafikk som virkelig har funka bra til spillet va resident evil til gc:D

Det er som han som testa det i VG sa: "Noen kommer til å elske det, andre kommer til å hate det". Hvis man er hekta på FPS, hurtig action o.l. Så ville jeg ha styra unna dette spillet. Men hvis man liker pusslespill, breath-taking grafikk, gripende og dyp story og en utrolig spilleopplevelse så ville jeg anbefalt dette. Men husk: man burde ha spillt de første Myst spillene (Myst, Riven, Myst III Exile), men man må jo seff ikke ;)

Men hvis du hadde problemer med å spille de første så styr unna...

Lenke til kommentar
har ikke hørt så mye om det, men er spille bra?

god grafikk er jo greit, man alikevel er det jo andre grunner til å bruke tid på d. For min del syns jeg noe av den råeste grafikk som virkelig har funka bra til spillet va resident evil til gc:D

Det er som han som testa det i VG sa: "Noen kommer til å elske det, andre kommer til å hate det". Hvis man er hekta på FPS, hurtig action o.l. Så ville jeg ha styra unna dette spillet. Men hvis man liker pusslespill, breath-taking grafikk, gripende og dyp story og en utrolig spilleopplevelse så ville jeg anbefalt dette. Men husk: man burde ha spillt de første Myst spillene (Myst, Riven, Myst III Exile), men man må jo seff ikke ;)

Men hvis du hadde problemer med å spille de første så styr unna...

Fikk en gratis demo hos EB games, det var et artig spill! Anbefales.

Lenke til kommentar
Sjanger: Puzzle.

Fugerer ved å klikke seg rundt å løse div. ting.

Jeg liker fortsatt best den originale Myst etter å ha spilt gjennom alt som er ute.

(Riven, Myst:Exile, Uru: Ages Beyond Myst og Myst 4).

Vanskeligere enn alle andre. :wee:

Helt enig. kom meg aldri gjennom Riven... Kom langt, men ga opp cd byttinga... Til slutt kasta jeg spillet i veggen... Men skal kjøpe DVDutgaven nå og spille det nu :p Men ingen slår Myst... Det er det feteste spillet ever!!! Ingenting slår førsteutgavene ;) Har det faktisk enda.. Orginalt fra 91 eller noe.. Mac CD-ROM! :w00t:

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...