arehsan Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hva syns dere? Bildet er tatt med Canon EOS 300D f/3.5 30s Endret 1. oktober 2004 av Ritz Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Flott bilde, tatt ifra Hagalandet ? Endret 1. oktober 2004 av jarmo Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Ja, fra verandaen min faktisk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ytterst stilig bilde! Rett og slett flott! vanvittig klar og fin refleksjon i vatnet, eller? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ja, fra verandaen min faktisk. Du får ta deg en tur til kommunehuset og selge bildet der, eller få det i et av de mange årskalender som blir utgitt i kommunen.... Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg ville klonet vekk den hvite flekken oppe til venstre på himmelen. Den var det første blikket mitt ble dratt mot. Altså stjal den for mye oppmerksomhet etter min mening Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har ikke gjort noe med bildet i photoshop enda. Stjerna på himmelen, (som er blitt en strek pga. lang lukker, og en liten grein i bunnen av bildet kunne jeg nok ha fått vekk ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå