Morp[]eus Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=23&t=305812 Noen som har noen erfaringer,eller har peil på Lodding og kan lage en mer forklarende guide til denne modden? Mvh Benny Lykkelig Eier av et MSI NX 6800Nu Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvorfor opprette en ny tråd? Uansett, det er vel selvforklarende, du skal bryte kretser og lage nye kretser ved hjelp av loddebolt/penn og de knøttsmå motstanderene. Dette er ikke noe for folk som ikke har tatt i en loddebolt før. Lenke til kommentar
Morp[]eus Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Grunnen til at jeg startet en ny tråd er at jeg var redd for at den skulle forsvinne Hadde ikke vært noen aktivitet der siden i går ettermid. Takk for svar btw... Hvis jeg hadde fått en bedre guide til den modden,skjønte ikke bæret av de xy a=b greiene... Har en med litt lodddeskillz som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Du trenger nok litt skillz ja. Jeg skriver et lengre svar i den andre tråden, så får vi bumpet den litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå