AzureCloud Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Finnes noe tilsvarende på PC-fronten som iMac fra Apple? http://www.apple.com/imac/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tror nok det er et problem, har ikke hørt om ferdigproduserte pcer eller barebones, siden komponentene ikke kan være i vanlige standarder, man må jo f.eks bruke risere til eventuelle pci\agp -kort. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Ser ut som om Sony har en V-serie som er et lignende konsept som iMac. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 har sett dette utstillt i den lokale datasjappa for noen år siden.. en 650mhz(ellerno) innebygd i en klump av en lcd skjerm.. så ja.. det finnes.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det skal jo enkelt la seg gjøre. Man blir kanskje enda mer bundet av faste komponenter enn f.eks en Barebone. Maks en harddisk, kun slim CD/DVD-enheter, og blir nødt til å ha alt av lyd/skjermkort integrert på hovedkort. Men det hadde vært tøft om en eller annen produsent bygde en lignende sak med LCD-skjerm! Off-topic: _ammaz_, jeg kan ikke noe for det, men jeg får inntrykk av at alle postene dine er negativt ladet, kun pga. din sure Tigergutt. Før jeg leser hva du skriver tenker jeg at du sikkert er misfornøyd med et eller annet, fordi jeg ser på tigern først. Bare noe jeg har tenkt på et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå