Th0mas Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Synspunkter? Endret 1. oktober 2004 av Th0mas Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det var ihvertfall stort nok.. Kunne gjerne forminsket det litt. Jeg liker ikke å måtte scrolle for å se på bilder. Mister litt helheten Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Jeg må si jeg likte bildet veldig godt. Jeg er nok ingen bildekritiker, men synest komposisjonen (heter det det?) var meget bra. Fossen kommer bra frem i bilde. Bakgrunnen er interessang, men ikke fremtredene. Hvilket utstyr har du brukt, hva er gjort med bildet utenom? edit: kan norsk jeg ja Endret 1. oktober 2004 av LeGranDuc Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Kameraet er et Canon Powershot S45. Jeg har ikke gjort noe med bildet etterpå. Ok, legger ut en mindre versjon Endret 1. oktober 2004 av Th0mas Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Pen natur.. Fossen/bekken var litt for overeksponert for min smak - den er hvit uten detaljer. Men det er vanskelig å unngå i så hardt sollys. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Enig. Ble litt for lys Lenke til kommentar
Daniel-r Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) - Endret 10. juni 2009 av Daniel-r Lenke til kommentar
Daniel-r Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei! Fint bilde. Du har fått frem naturen på en fin måte. Liker kompoisjonen av bildet, med fossen på høyre side. Hilsen Daniel Lenke til kommentar
qdos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skulle gjerne hatt bildet med en lengre lukkertid, for å få en sløreffekt på fossen. Men det er mulig dette ikke går på S45? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Joda, det går fint det, men når du er på en 7-timers fottur, så er ikke et tungt kamerastativ førsteprioritet Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Joda, det går fint det, men når du er på en 7-timers fottur, så er ikke et tungt kamerastativ førsteprioritet Hva med et lite bordstativ? Mitt får plass i skjortelommen. Det har et slikt feste som kulepenner har. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Det hadde jo vært noe, men nå er det for sent Lenke til kommentar
notorled Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvor i rondene er dett? kvams-fjellet delen eller otta delen? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Er ikke sikker jeg, men det var vel ca. en times gange unna Bjørnhollia, hvis du vet hvor det er. Vi gikk til Høgronden Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Nydelig bilde. Savner Rondane... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå