bfisk Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Sitter på vg og leser om økseangrepet på dette flyet her om dagen. Bruker Opera, og får derfor opp reklame hist og her. Dette blir vel kanskje noe på kanten: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) :lol: Passet vel litt dårlig. Skrivefeil i title på google? Endret 1. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Dårleg timing på den annonnsa ja. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg så ingen gal reklame der, jeg..? Så bare den reklamen om pauserom, møterom osv... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Øverst, i nettleseren, om Avinor. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Øverst, i nettleseren, om Avinor. Er jeg dum hvis jeg fortsatt ikke ser dette? Tror dette er en spøk jeg ikke tar... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Øverst, i nettleseren, om Avinor. Er jeg dum hvis jeg fortsatt ikke ser dette? Tror dette er en spøk jeg ikke tar... Vet du da hva Avinor er? Hvis ikke tror jeg det kan ha noe med det at du ikke forstår den:) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvis ikke tror jeg det kan ha noe med det at du ikke forstår den:) Hva er Avinor? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Driftselskapet for flytrafikken i Norge. Tilsvarende gamle luftfartsverket. Når noe går til helvete med fly i Norge, er det Avinor som har dritt på leggen. Etter skandalen med øksewannabemorderen i cockpiten på dette flyet, er det nokså morbid å se at "Avinor søker etter sikkerhetskonsulenter" Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ah. hehe. Takk for oppklaring Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Egentlig er det ikke dårlig timing, for etter en har installert Opera, og man skal starte det for første gang, kan man velge om Opera skal vise reklamebanner som er relevante i forhold til det man leser/websiden handler om, eller om den bare skal vise en tilfeldig reklame. En ting til: Luftfartsverket har bare byttet navn til Avinor Endret 4. oktober 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå