DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Skulle hat et program som automatisk lagret et screenshot for meg, så slipper jeg stresse med å åpne nytt program, lime inn og lagre. Er der noen slike programmer? Endret 1. oktober 2004 av svortevik Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Skulle hat et program som automatisk lagret et screenshot for meg, så slipper jeg stresse med å åpne nytt program, lime inn og lagre. Er der noen slike programmer? Screenrip er ganske bra (du får den som vedlegg så du kan prøve den) er bare 500 kb. SRip32.exe Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Takker, skal teste det. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Fraps er det beste programet som er ute til nå. Du trenger bare å trykke på F10 og screenshoot er lafret i Mine Bilder eller My Pictures på eng. Skaff deg det! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) og med fraps kan du sjekke hvor mange fps du får i spill Endret 1. oktober 2004 av galskapen Lenke til kommentar
dmx Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ja og du kan spille inn små videoer mens du spiller.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Fraps er det beste programet som er ute til nå. Du trenger bare å trykke på F10 og screenshoot er lafret i Mine Bilder eller My Pictures på eng. Skaff deg det! Testet dette programmet, men skjer ikke noe når jeg trykker på F10. Noen andre forslag til programmer? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) du må jo stile inn åssen knapp du skal trykke på og sånt hos meg er det f10 men hos deg kan det kanskje være f2.. så du må stille på det! Endret 1. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 har noen link til Fraps? er det freeware? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 GrabClikkSave er et lite genialt program som lagrer bidene dine der du vil Høyre klikk, lagre som Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 du må jo stile inn åssen knapp du skal trykke på og sånt hos meg er det f10 men hos deg kan det kanskje være f2.. så du må stille på det! Har selvfølgelig stilt inn F10. Hadde ikke trykke på den om ikke;) Men saken er at ingen ting skjer. Har valgt at bildene skal lagres på skrivebordet, noe som ikke skjer. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Prøv å velg at de skal lagres i en mappe. Husk at Fraps må kjøre for at bildene skal bli tatt. Jeg tror Fraps bare fungerer i spill... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 GrabClikkSave er et lite genialt program som lagrer bidene dine der du vil Høyre klikk, lagre som Genialt Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Prøv å velg at de skal lagres i en mappe. Husk at Fraps må kjøre for at bildene skal bli tatt. Jeg tror Fraps bare fungerer i spill... Har valg en mappe. At det bare virker i spill kan stemme, så blir ikke helt hva jeg trengte da. Fant et program som heter snagIT, noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Prøv å velg at de skal lagres i en mappe. Husk at Fraps må kjøre for at bildene skal bli tatt. Jeg tror Fraps bare fungerer i spill... Har valg en mappe. At det bare virker i spill kan stemme, så blir ikke helt hva jeg trengte da. Fant et program som heter snagIT, noen som har erfaringer med det? SnagIt er et kjekt program som har samme funksjon som Fraps, bare at det ikke er ment kun for spill. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 eb tibg jeg aldrig fikk svar på her da.... Er Fraps gratis?? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 eb tibg jeg aldrig fikk svar på her da.... Er Fraps gratis?? Fraps er ikke gratis, nei. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Gadwin screen capture. Enkelt i bruk med gode innstillingsmuligheter. Gratis Finnes via link herfra: The 16 Best-ever Freeware Utilities Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå