Gå til innhold

Spm. angående Systemgjenoppretting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mhm, spørs hva du mener da. det finnes flere måter å gjenopprette Windows på. du kan f. eks bruke et Image program eks Drive Image eller Norton Ghost. med disse programmene kan du lage og gjenopprette image av harddisken som du vil.

ellers finnes jo gjenopprettingsfunksjon i XP. denne funksjonen gjør at man kan tilbakestille Xp til en viss dato Windows har satt selv. du kan f. eks gjenopprette systemet 1 dag tilbake.

recovery cdplater som følger med maskinene nå i dag tilbake stiller Windows slik den var når du fikk den fra butikk/fabrikk.

lykke til.

Lenke til kommentar
Systemgjenoppretting setter dataen din tilbake slik den var da du fikk den ja.

Men amg. det problemet ditt, har du sjekket volumkontroll?

Hehe, jaadu, var vel det første jeg sjekket ja! ;)

Men jeg håpet ikke å sette maskinen tilbake til sånn den var når jeg fikk den, det er vel formatering du tenker på da?

Lenke til kommentar
mhm, spørs hva du mener da. det finnes flere måter å gjenopprette Windows på. du kan f. eks bruke et Image program eks Drive Image eller Norton Ghost. med disse programmene kan du lage og gjenopprette image av harddisken som du vil.

ellers finnes jo gjenopprettingsfunksjon i XP. denne funksjonen gjør at man kan tilbakestille Xp til en viss dato Windows har satt selv. du kan f. eks gjenopprette systemet 1 dag tilbake.

recovery cdplater som følger med maskinene nå i dag tilbake stiller Windows slik den var når du fikk den fra butikk/fabrikk.

lykke til.

Takker veldig! :)

Jo, har cd'en rett bak meg. Og det var vel gjennoppretting jeg mente ja.. :blush:;)

Lurer på om dette funker, for det er jo veldig kjedelig uten lyd, som dere sikkert skjønner! Har jo radioen da.. :p Meen den holder ikke i lengden, eller 2 dager.

Endret av Nitrisious-E
Lenke til kommentar
regner med at den cd`en du har funker ja. bare å prøve det. hehe joda PC uten lyd er ikke noe særlig morsomt nei, særlig når man har over 1000 sanger liggende på pc`en som man ikke får hørt :p

Stor takk til deg Wil :thumbup:

Alrdi vært så glad for å høre windows oppstart lyd før tror jeg?? :p:p:D

Problem solved. :)

Edit: Så moro med ordentlig musikk, og ikke kanal24 f.eks.. :w00t::p:)

Endret av Nitrisious-E
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...