RemThe Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har endel spill instalert på c: partisjonen... tingen er at når jeg sletter dem så får jeg ikke mere plass... gnir meg i hode her... Lenke til kommentar
k-man Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har du Norton Antivirus installer? Hvis du har det så tipper jeg det er denne som lager problemer til deg. Hvis du høyreklikker på Pappirkurga, og velger "Empty Norton Protected Files" og trykker på "Purge All" knappen, så skal det nokk fikse seg Norton lagrer alle filene i en "Midlertidig" søppelbøtte, som er separat fra Micro$oft sin.. ganske iriterende egentlig.. Lenke til kommentar
RemThe Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 vet... mange har sagt det før... men det ekke det... disverre... veldig spesielt... Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hva med of formater og delle opp hardisken? Lenke til kommentar
RemThe Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 hva med of formater og delle opp hardisken? jeg er egentlig ikke så utrolig kin på å slette alt på c:... det må være en bug ettelerannet sted... Lenke til kommentar
k-man Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 prøvd å kjøre chkdsk? (fra komandolinja) Lenke til kommentar
RemThe Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 vell nei... men jeg hadde 785m ledig ppå hardisken... sletta en fil på 3 gig... også hadde jeg 11gb ledig... hm... velvel... problemet er løst... mer eller mindre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå