Gå til innhold

Prisutviklingsgraf på Prisguiden?

Anbefalte innlegg

Mener jeg tidligere har kunnet se en graf over prisutviklingen når jeg klikker på produkter i prisguiden, men greier ikke å finne den nå!

Er dette noe jeg har innbilt meg, ligger den der, eller er det en funksjon de har fjernet?

Kan godt være jeg har sett det på et eller annet prissammenligningsverktøy, eller at "jeg ikke ser skogen for bare trær" - dvs at knappen er rett foran meg hele tiden i prisguiden... :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehh.. nei. (Om det var oversikt over guidene du ville vise)

Var ikke interessert i å finne prisguiden - den står jo øverst som link på alle hw.no sidene.

Jeg er interessert i å finne en GRAF FOR PRISUTVIKLING. Takk for hjelpen, altså! Det var bare det at du gav hjelp til et problem jeg ikke har:)

EDIT: Fant det ut! Ved å holde musepekeren over produktlinken i Prisguide popper det opp en meny der "Prishistorikk" er en av dem.

Er sikker på at det ikke var sånn før da... :hmm:

Takk for at du prøvde i hvert fall!

Endret av 8086
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ehh.. nei. (Om det var oversikt over guidene du ville vise)

Var ikke interessert i å finne prisguiden - den står jo øverst som link på alle hw.no sidene.

Jeg er interessert i å finne en GRAF FOR PRISUTVIKLING. Takk for hjelpen, altså! Det var bare det at du gav hjelp til et problem jeg ikke har:)

EDIT: Fant det ut! Ved å holde musepekeren over produktlinken i Prisguide popper det opp en meny der "Prishistorikk" er en av dem.

Er sikker på at det ikke var sånn før da... :hmm:

Takk for at du prøvde i hvert fall!

Ah, der var den ja.

Takk for hjelpen. Måtte lete meg grønn for å finne ut hvor det var. Fant tilslutt ut at noen andre trolig hadde hatt det samme problemet før meg. Var godt gjemt, burde være mer synlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...