Howard Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ABIT introduserer µGuru for skjermkort ABIT har lansert to nye skjermkort basert på ATI X300 og X600. Begge kortene blir utstyrt med vGuru, ABITs utgave av µGuru for skjermkort. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Justering av kjerne og minne spenninger Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ...på et Radeon X300SE kort. Det er så vakkert... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Justering av kjerne og minne spenninger Bare det er jo et argument for at det skal bli Abit neste gang. Men konkurrentene bør kjenne sin besøkelsestid og følge opp. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 "Justerbar spenning for kjerne og minne" Endlig. Håpe det kommer med gode innstillingsmuligheter og kommer på topkort Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 *guru kan dere få billig av meg, men dette virker spennende. Epz. Lenke til kommentar
zadu Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ingen som reagerer på "BlackBox: "E-service"-modul"?, tenk om den logger hvor mye du overklokker... men håper ikke det da. "beklager men garantien gjelder ikke, i følge blackboksen har du klokket mer en det som er tillat. se side 43 i manualen" hehe Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ingen som reagerer på "BlackBox: "E-service"-modul"?, tenk om den logger hvor mye du overklokker... men håper ikke det da."beklager men garantien gjelder ikke, i følge blackboksen har du klokket mer en det som er tillat. se side 43 i manualen" hehe Akkurat det driter jeg i. Det er skal man overklokke, er man vel klar over at garantien ryker. Og at muligheten til å "lure" på garantien innskrenkes bør ikke bekymre noen. Personlig ville jeg ikke drømt om å sende inn på garanti noe som jeg har klokket ihjel. En annen ting er om garanti _skal_ ryke om man overklokker, all den tid hele dette konseptet er laget for overklokking. Dessuten har vel Abit markedsført seg med "Made by overklockers, for overclockers". Dermed vil det vel være noe dobbeltmoralsk å ta bort garantien for en stakkar som tar konseptet i bruk... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Dette er jo selvsagt en velidg kjekk funksjon, men tviler på at garantien gjelder for di som klokker skitten ut av kortet langt over spesifikasjonene som abit kommer med. Regner med at det kommer med et program som viser "safe" verdier og man får vel advarsel om man overstiger disse... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ja, dette kan bli noe for meg. Men hva er "E-service"-modul? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ja, dette kan bli noe for meg. Men hva er "E-service"-modul? Har selv et abit hk og hvis blackbox funksjonen er den samme som med uGuru systemet, er dette et slags program som tillater deg å sende bugs/feil/etc. direkte til Abit og samler sammen specs' på din pc for å gjøre det lettere for Abit. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 asso.....Vguru @ 6800GT.....HYYYYYYYYYYYYYYYYYL tenk deg det a det hadde vært noe. Håper Vguru kommer på ALLE kort hadde vært så sinnsykt ass. no more dangerous vmods genialt Men akkuratt nå får vi nøye oss med X600 da...uff...kanskje man kan klokke den ganske mye og? gleder meg til noen får tak i sånt kort og tester det Det forandrer jo "Ytelse/krone" mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå