Gå til innhold

Al-Qaida truer Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke vitsen med at alle i Al-Quaida skal sprenge seg i luften for det de tror på, blir jo ingen igjen som tjener på det :p

De kommer jo til himmelen og får 72 jomfruer, må vite. ;)

Hørte snakk om 1200 hundre jeg, mulig tallet er proposjonalt økende med antall drepte vantroende hunder (kristne/jøder).

Lenke til kommentar

Håpet måtte jo i tilfelle være at noen muslimer klarer å se hva som skjer, og dermed er i stand til å gjøre noe med det hatet som er i ferd med å bygge seg opp i mot ekstreme muslimer som med manglende hjernekapasitet, kalt noe utenlandsk. later til å være stolte av å få tatt livet av i det minste en 30-40 barn hver gang de føler for litt oppmerksomhet....

En ting er at noen av disse fanatikere har et sterkt behov for psykisk hjelp... Det kan jeg akseptere.... Det jeg imidlertid ikke fatter er at det finnes individer bosatt i Norge med en muslimsk tro som våre skattepenger bygger bygger moskeer for, og som vi skal ta til oss, samtidig som de alle er for feige til å komme opp med en motstand mot den delen av Allah's budskap som kan ta knekken på oss alle...

Min påstand er at muslimer i utgangspunktet er evneveike og hjernevaskede idioter uten forstand, hvilket underbygges til de grader når de åndelige ledere for en slik religion uten skrupler kutter hode av omkring 30 barn uten skrupler i det hele tatt, og på toppen av det hele synes å være stolte av en slik handling???

Det er på tide nå at muslimer med et snev av verdighet kommer på banen, og ikke bare snakker piss om hva de mener, men også gjør noe med problemet i egne rekker...

Bush er en idiot, på linje med ekstreme fra den andre siden...

Enten kommer troende muslimer nå på banen og viser motstand mot sine egne religiøse amøbe høvdinger og innrømmer at dette er idioti fra deres side, og gjør noe med det, eller vi andre, uansett religion, kaster de vantro vandaler og fordømte terrorister ut !!!!

Fy f... for en gjeng med rævslikkere.... Allah ville ha spydd over en slik gjeng, om det var noe tak i ham....

Lenke til kommentar
Derfor vesten invaderte Irak må du skjønne. For å ta kverken på Al-Quida og etterlevningene fra Qutbs lære.

...var det ikke noe med noe masseødeleggelse...? Nei, sikkert bare jeg som rører.

Uansett, jeg tror norske F-16 fikk inn en fulltreffer den gangen de slapp bomber i Afghanistan. En liten stund etterpå kom denne meldigen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=60443

(også linket til i artikkelen)

Kanskje de tok ut en storkar?

(For the record: Hadde ingen problemer med krigen i Afghanistan, men var imot krigen i Irak. Ser skjevt på mennesker som ikke ser forskjellen, uansett om de er for eller imot)

Lenke til kommentar
(For the record: Hadde ingen problemer med krigen i Afghanistan, men var imot krigen i Irak. Ser skjevt på mennesker som ikke ser forskjellen, uansett om de er for eller imot)

Hmmm....

Noen her som er FOR krig?? Med unntak av fanatiske muslimer som gjerne dreper et barn for litt oppmerksomhet i pressen?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Bush har jo svekket al-qaida såpass at noe terroraksjon er så å si utelukket vil jeg tro... :roll:

Ma kanskje huske pa at alle de store terroraksjonene som har foregatt i det siste har ikke vaert i regi av al-Qaida. De har blitt utfort pa egenhand fra andre grupper som er brodre med al-Qaida.

Min påstand er at muslimer i utgangspunktet er evneveike og hjernevaskede idioter uten forstand, hvilket underbygges til de grader når de åndelige ledere for en slik religion uten skrupler kutter hode av omkring 30 barn uten skrupler i det hele tatt, og på toppen av det hele synes å være stolte av en slik handling???
Gjelder alle religioner, desverre.

Det er en forskjell mellom de to krigene sa klart.

Du er imot krigen i Irak fordi du er hjernevasket til a tro at den handler om noe annet enn det den egentlig handler om. Besittelse av masseodeleggelsesvapen, for eksempel.

Lenke til kommentar
Jeg har lenge foreslått at de kan sprenge seg selv i ørkenen. Så slipper vi å se, høre, og vite om det.

Glemme, gjemme dem???

Er ikke så enkelt.... Muslimer har nå kommet dithen hvor såkalte kristne var for en del tid siden... Dengangen de kristne druknet "hekser" for moro skyld og våre prester stjal mat fra vanlige folk for å kunne drikke vin selv....

Uansett religion er de alle drittsekker spør du meg... ;.) Religiøse mener jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...