since91 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ein kompis ringte nettopp og spurte om han kunne låne windows cd'n min. Er ikkje det ulovligt?? Visst eg låner den vekk kan eg bli oppdaga?? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Er vell ikke ulovlig det? Bare han har egen windows key så skal det gå bra! Lenke til kommentar
since91 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Han har nettopp kjøpt ny pc, men ikkje noe windows key. De har ein annen windows cd, men den funka ikkje, da kan han vel bare bruke den gamle cd keyen??? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Han har nettopp kjøpt ny pc, men ikkje noe windows key.De har ein annen windows cd, men den funka ikkje, da kan han vel bare bruke den gamle cd keyen??? Om den virker så , ja han kan bruke den gamle keyen. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvis det er windowsXP det er snakk om er det vel ikke særlig smart å låne bort cd. F. eks hvis han låner din XP-cd, så installerer han den på sin maskin, og etterpå aktiverer den hos Microsoft. Da vil du antagelig få problemer neste gang du bruker den samme cd'n til å installere/aktivere på din maskin Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Vist han instalerer windows + din cd key uten og velge "Registrer din versjon" eller noe sånt i instalasjonen skulle dette gå greit. Da kan han bruke Windows Update og stuff, Jeg har 3 datamaskiner med samme CD-KEY uten og aktivere/registrere. (Service Pack 2 NOR) Edit: De er shit vist han aktiverer / registrerer hoss microsoft for da kan du ikkje bruke windows update vist du instalerer med samme cd-key igjen! Endret 1. oktober 2004 av goggen90 Lenke til kommentar
since91 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Han fikk låne ein annes cd-key. Windows cd'n min knakk, skulle bøye meg ned imens den lå i lomma Heldigvis har vi 2 andre cd'er hjemme Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det er faktisk ikke lov, men du blir ikke oppdaget, har spurt MS norge om dette. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Eg får da ikkje skylden det var jo han andre som gidde bort cd-keyen? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tror ikke du skal bry deg om å ta det så tungt. Lite å gjøre med saken medmindre du krever at han kjøper egen windows og avinstallerer din. Ikke noe å diskutere... Lenke til kommentar
since91 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) hadde eg kjøpt ein windows cd key og installert det med ein kopiert windows plate hadde ikkje det vert lovlig installert da?? (Visst det går ann å kjøpe cd-key da) Endret 1. oktober 2004 av Jonatan777 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nei du får ikke kjøpt bare key, med en lisens som du kjøper "følger det med" CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå