bleidd Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har før hatt en SE HBH-60. Nå begynner jeg å få behov for en ny, men lurer på hvilken som er best (i forhold til prisen da..) Testen hos amobil er nå et år gammel. Gjelder den noenlunde enda, eller har det kommet noen nye, fantastiske produkter jeg heller burde kjøpe? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Etter nøye gransking av retningslinje 10 drister jeg meg til en liten bump. Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Begynner å haste litt for meg nå, og vil gjerne ha innspill / erfaringer til den beste bt-håndfri'en til under en høvding. Er det noe nytt og hot på markedet? Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg vet at Jabra lager meget gode håndfrisett. lyd og passform er meget god. er ikke helt odatert på hva som er nytt av Jabra, men det er det sikkert andre som gjør Lenke til kommentar
cegeland Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jabraene funker bra de angående passform å lydkvalitet, men har mange kunder som sliter med å få dem til å fungere på sine telefoner. Batteriet varer heller ikke så lenge som det som e oppgitt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hvilken mobil har du? jeg personlig liker å skille meg ut, så HBH35, HBM-30 og HBH 300 eller 600 virker som fine HF. se på utenlandske sider så finner du sikkert tester Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har en P900. Begynner å bli litt lei den nå, men gidder ikke kjøpe noe nytt før det kommer noe skikkelig digg. S700 kanskje? Men håndfrien trenger ikke matche eller noe, det spiller ingen rolle for meg. Skal kikke litt etter de du nevnte der Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Litt bump her kanskje, men jeg kjøpte Jabra BT250 (på Clas Ohlson av alle steder) idag. Det bondet veldig lett og greit med min Qtek 2020. Lyden virker helt grei. Noen som har noen erfaring med denne dingsen? Den skal ha imponerende 8/240 timer, stemmer dette med virkeligheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå