dmx Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) hei folkens! jeg trenger oversettelse program. Som jeg kan oversette fra norsk til engelsk. noen som vet hvor jeg finner sånne? annbefale noen? Takk! Endret 1. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Kommer an på om du mener hele tekster eller bare vanlige ord... Har nemlig et lite bra program hjemme som oversetter norsk-engelsk/engelsk-norsk veldig enkelt. (Kun ord alene.. Ikke setninger) Endret 1. oktober 2004 av galskapen Lenke til kommentar
dmx Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Bare ord ikke settninger.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Clue er jo uten tvil det beste, men det koster penger. Du kan bestille gratis prøveversjon på CD på www.clue.no Clue ligger i en web-versjon på ordbok.no Lenke til kommentar
dmx Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 ok takk Thompsen! men har hørt om iFibger eller noe sånt er det no bra? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 iFinger fungerer greit det. Ihvertfall den utgaven jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå