Gå til innhold

Hva er din MSN?

big_mama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Visst det er noen PENE jenter på forumet (ultra tvilsomt) så kan du få lov å legge meg til på MSN ;)

Så hvis jeg er stygg så kan jeg ikke legge deg til?

:!: For et tap!

Riktig

Tviler. Synd for deg at jeg er dødsdigg, da. *kosepåsegselv*

Råder alle jenter til å ikke legge til den klysa her... :)

Lenke til kommentar
Visst det er noen PENE jenter på forumet (ultra tvilsomt) så kan du få lov å legge meg til på MSN ;)

Riktig

Tviler ?`Hva er det du tviler på ?

Buhuu.. Nei nå må du gi deg, vær så snill å legge meg på lista di .. RITE !! - blæ ..

Hva faen er det som gjør at små fortiss jenter tror de er fine med engang dem er inne på ett chatte forum eller en irc kanal ..

Du er ikke akkurat guds gave til mannfolk i følge de bildene du har lagt ut på forumet her, så du får forsette å *kosepådegselv*

Lenke til kommentar
Du er ikke akkurat guds gave til mannfolk i følge de bildene du har lagt ut på forumet her, så du får forsette å *kosepådegselv*

Det er nok ikke du heller, lillemann. :)

Nei det har jeg heller aldri skrevet/sagt heller jenta mi ;)

Men dette blir veldig mye off topic, så visst det er noe mer personlig du vil si om meg (som at jeg er en klyse osv) så vennligst ta det på PM.

Eller på MSN (JA du skal få lov å legge meg til selv om du ikke er pen)

Endret av bergetun
Lenke til kommentar

Riktig

Tviler ?`Hva er det du tviler på ?

Buhuu.. Nei nå må du gi deg, vær så snill å legge meg på lista di .. RITE !! - blæ ..

Hva faen er det som gjør at små fortiss jenter tror de er fine med engang dem er inne på ett chatte forum eller en irc kanal ..

bra sakt :thumbup:

Lenke til kommentar

Gjorde den tabben med ICQ (i gamle dager) at jeg la til altfor mange "venner" på listen. Endte opp med et sinnsykt mas hver gang jeg logget på (dette var på ISDN og modem tiden) så jeg endte opp med å kutte hele ICQ.

Prøver å holde MSN listen min kortest mulig jeg, men jeg har kanskje misforstått poenget... :ermm:

Sp+

Lenke til kommentar
Gjorde den tabben med ICQ (i gamle dager) at jeg la til altfor mange "venner" på listen. Endte opp med et sinnsykt mas hver gang jeg logget på (dette var på ISDN og modem tiden) så jeg endte opp med å kutte hele ICQ.

Prøver å holde MSN listen min kortest mulig jeg, men jeg har kanskje misforstått poenget... :ermm:

Sp+

neida, da jeg ikke har hørt noe fra folk på lenge så kutter jeg ut dem, blokker ikke så de kan komme tilbake når de vil :)

men noen bare MÅ blokkes, så vanvittig irriterende :hrm:

Lenke til kommentar
men noen bare MÅ blokkes, så vanvittig irriterende :hrm:

En pleide alltid å ville spille spill med meg på msn, og når jeg var like ved å vinne ropte moren hans, en gang holdt katten på å spise opp fisken hans +++ tilslutt orket jeg ikke mer og blokket han.

Hvis det er noen jeg ikke snakker med sletter jeg dem også, prøver å ha kort liste men er oppe i 50 igjen, huff.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...